امام‌جمعه قم:

بسیج نماد تبدیل تهدیدها به فرصت‌ها است

امام‌جمعه قم با بیان این که بسیج نماد تبدیل تهدیدها به فرصت‌ها است، تصریح کرد: در طی دهه‌های اخیر همواره بسیجیان حامی ولی‌فقیه بودند و حامی انقلاب بودند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،  آیت الله سید محمد سعیدی ظهر امروز در نماز جمعه این هفته قم که در مصلی قدس برگزار شد، اظهار داشت: در روزهای پیش رو ما هفته بسیج را در پیش داریم، بسیجی که به فرمان رهبر کبیر انقلاب  شکل گرفت و منشاء اقدامات بسیار خوبی در کشور شد.
وی ادامه داد: بسیج یک نهاد مردمی و انقلابی است که از بدو تأسیس تا کنون خدمات شایانی به کشور و انقلاب کرده است.
سعیدی تاکید کرد: این نهاد مردمی با اتکا به خداوند متعال، جبهه کفر و استکبار را نابود خواهد کرد و زمینه‌ساز ظهور حضرت ولیعصر (عج) است.
وی با بیان این که در قرآن نیز به بحث یاری و نصرت پیامبر اکرم (ص) توسط مؤمنان اشاره شده است، تصریح کرد: پس از انقلاب نیز مردم مؤمن به یاری امام امت و انقلاب و کشور و اسلام شتافتند.
امام جمعه قم با بیان این که بسیج نماد تبدیل تهدیدها به فرصت ها است،تصریح کرد: در طی دهه های اخیر همواره بسیجیان حامی ولی فقیه بودند و حامی انقلاب بودند.
وی با اشاره به ماجرای دزدی اخیر دریایی آمریکا در خلیج‌فارس نیز ابراز داشت: در جریان اخیر نفت دزدی آمریکایی‌ها در خلیج‌فارس و دریای عمان، این تبدیل تهدید به فرصت را به‌خوبی دیدیم و دشمنان در برابر ملت بزرگ ایران هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند.
سعیدی به دیدار اخیر رهبر معظم انقلاب با نخبگان اشاره کرد و گفت: رهبر انقلاب در این دیدار به کسانی که نخبگان را به مهاجرت از کشور ترغیب می‌کنند هشدار دادند زیرا نخبگان سرمایه‌های کشور هستند و باید در کشور بمانند و خدمت کنند و روزی فراخواند رسید که همچون دوران گذشته، دانشمندان و فرهیختگان به ایران آیند و زبان فارسی یاد می‌گیرند.
وی برگزاری های یادواره های شهدا را مهم برشمرد و گفت: شب گذشته یادواره شهید زین‌الدین و ۶ هزار و ۹۰ شهید استان قم برگزار شد،  برگزاری یادواره‌های شهدا باید به احیا و حفظ و حراست جامعه در مسیر شهدا منجر شود و ما باید همچون شهدا نسبت به اقامه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اهتمام داشته باشیم.



خبرنگار: سیده زهرا موسوی

انتهای پیام/110


http://qomefarda.ir/29725
اخبار مرتبط

نظرات شما