مدیرعامل شرکت ملی پست کشور؛

استان قم ظرفیت بالایی در زمینه ارسال مرسولات دارد

مدیرعامل شرکت ملی پست کشور با اشاره به ظرفیت‌های استان قم در زمینه‌های پستی گفت: استان قم از ظرفیت‌های بسیار خوبی نظیر نزدیکی به بازار بزرگ تهران و همچنین موارد دیگری برخوردار است.

رمضانعلی سبحانی فر، مدیرعامل شرکت ملی پست کشور در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، با اشاره به خدمات‌رسانی شرکت‌های متعدد پستی اظهار داشت: در حال حاضر شرکت‌های پستی بسیاری در حال خدمات‌رسانی به مردم هستند که یا با مجوز و یا بدون مجوز در حال فعالیت می‌باشند.
وی در ادامه گفت: آن دسته از شرکت‌های که دارای مجوز هستند زیر نظر سازمان تنظیم مقررات کشور می‌باشند و مجوز را از این سازمان دریافت کرده‌اند.
مدیرعامل شرکت ملی پست کشور با اشاره نظارت سازمان تنظیم مقررات کشور بر عملکرد شرکت‌های پستی بیان داشت: بعضاً به‌اشتباه تصور می‌کنند که این شرکت‌ها زیر نظر شرکت ملی پست هستند اما این شرکت‌ها به‌موازات شرکت ملی پست در حال فعالیت هستند، و مقام نظارت‌کننده بر عملکرد این شرکت‌ها سازمان تنظیم مقررات کشور می‌باشد و شرکت‌های پستی جهت فعالیت خود مجوزهای لازم را از سازمان تنظیم مقررات کشور دریافت می‌کنند.
سبحانی فر با اشاره به ظرفیت‌های استان قم در زمینه‌های پستی خاطرنشان کرد: استان قم از ظرفیت‌های بسیار خوبی نظیر نزدیکی به بازار بزرگ تهران و همچنین موارد دیگری برخوردار است.
وی با اشاره به ارسال مرسولات و خریدهای اینترنتی مردم اظهار داشت: در حال حاضر خط مستقیم بین تهران و قم فعال می‌باشد و خط مستقیم بین قم، اصفهان و اراک همراه اندازی شده است که مردم می‌توانند با استفاده از ظرفیت این دو خط مستقیم ظرف مدت ۲۴ ساعت می‌توانند مرسولات خود را از قم به تهران، یا به اصفهان و یا به شهرهای مجاور ارسال و دریافت کنند.
مدیرعامل شرکت ملی پست کشور با اشاره به ظرفیت وجود ناشران متعدد در زمینه انتشارات کتب در استان قم بیان داشت: استان قم بعد از استان تهران دارای بیشترین مجموعه‌های انتشارات کتب می‌باشد که در زمینه ارسال این کتب نیز بسیار فعال است و ان‌شاءالله به‌زودی با برگزاری نمایشگاه مجازی کتاب تهران مردم می‌توانند از این ظرفیت بهره‌مند شوند.



انتهای پیام/150


http://qomefarda.ir/30150
اخبار مرتبط

نظرات شما