وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در تجمع مردان میدان تولید در تهران:

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در تجمع مردان میدان تولید در تهران: تشکیل تمدن نوین اسلامی، نیازمند اقتصاد مقاومتی است/ تولید و نیروی‌انسانی؛ ارکان اصلی اقتصاد مقاومتی

حجت‌اله عبدالملکی گفت: در حوزه های بیمه‌ای، بانکی و مالیاتی تصمیمات خوبی در دولت گرفته شده است که ان شاالله ثمرات این تصمیمات در آینده نزدیک خود را نشان خواهد داد‌.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، حجت‌‌اله عبدالملکی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در تجمع بزرگ جامعه کارگری و کارفرمائی با عنوان “مردان میدان تولید” که صبح امروز در حرم مطهر امام(ره) به میزبانی بسیج کارگری سپاه تهران بزرگ برگزار شد، اظهار کرد: حاج قاسم عزیز ما مرزهای این انقلاب را در سطح بین المللی با کوتاه کردن دست فتنه گران و دشمنان توسعه داد.

وی ادامه داد: بالندگی این انقلاب وابسته به کار و تولید است، همان که رهبر عزیزمان آن را اقتصاد مقاومتی نامیدند و اهداف اقتصادی جمهوری اسلامی ایران در قانون اساسی، در کلام امام و رهبری متجلی است و باید گفت که رفاه عمومی و پیشرفت اقتصادی از جمله اهداف اقتصادی ماست که به تولید وابسته است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: رکن اساسی تولید؛ نیروی انسانی است که گاهی به شکل کارفرما و گاهی به شکل کارمند و کارگر و… متجلی می‌شود.

عبدالملکی خاطر نشان کرد: اگر در گام دوم انقلاب اسلامی به تشکیل تمدن نوین اسلامی امیدواریم، این تمدن نیازمند اقتصاد مقاومتی است که رکن آن تولید است و حضور ما امروز در اینجا یک حضور معنا دار برای تجدید پیمان با حاج قاسم سلیمانی و شهداست تا بتوانیم بیش از پیش باعث رونق تولید در کشورمان شویم.

وی با بیان اینکه محور کار و تولید برای دولت سیزدهم بسیار مهم و اساسی است، گفت: بخش عظیمی از اقتصاد کشور بر دوش کارگردان و کارفرمایان است و ستاد اقتصادی دولت به صورت مستمر با ریاست رئیس جمهور فعال است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: ما به دنبال ایفای وظایف خود هستیم و در موضوع تقویت تولید و رفع موانع در حوزه های بیمه ای، بانکی و مالیاتی تصمیمات خوبی از سوی دولت گرفته شده است که ان شاالله ثمرات این تصمیمات در آینده نزدیک خود را نشان خواهد داد‌.

عبدالملکی اظهار کرد: کار و کارگری دارای ارزش بالایی است؛ پدر خودم در مقطعی از زندگی به کارگری مشغول بوده و مفتخر هستم که با دستمزد کارگری پدرم بزرگ شده‌ام؛ حتی خوانده ام که حاج قاسم عزیز نیز در دوران نوجوانی، بازه کوتاهی به کارگری مشغول بوده است.

وی در پایان گفت: معتقدم که کار و کمک به تولید امر مقدسی است که بعد مالی‌اش از بعد معنوی آن کوچک‌تر است.




انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/30550
اخبار مرتبط

نظرات شما