مجموعه فرهنگی ورزشی «شهیدان جودی» در منطقه پنج قم به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،زین‌العابدین قراچورلو ضمن حضور در جمع خبرنگارانی که به منظور بازدید از کلان پروژه‌های شهرداری قم در محل «مجموعه فرهنگی ورزشی شهیدان جودی» واقع در منطقه پنج حضور یافته بودند، اظهار کرد: پروژ‌ه‌های شاخص این منطقه شامل احداث بوستان محلی و فضای سبز در ادامه بوستان آفتاب با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد تومان، احداث میدان وسیع در پایان خیابان شهید حیدریان، رفع مشکلات آبگرفتگی، سالن فرهنگی ورزشی شهیدان جودی، رینگ دوم جمکران که تملک آن در حال انجام است و تطبیق خیابان‌های اطراف جمکران در راستای ترمیم بافت منطقه جمکران می‌شود.

وی ادامه داد: بوستان وتوس پروژه مهم دیگری است که در خیابان اندیشه واقع شده و بحث بنای آن انجام گرفته و اکنون شبکه برق آن در حال نصب است.

مدیر منطقه پنج شهرداری قم بیان کرد: همچنین یک ایستگاه آتش‌نشانی با هزینه ۱۵ میلیارد تومان در منطقه پنج در حال احداث است. 

قراچورلو با بیان اینکه کمتر سالن‌های ورزشی در قم همانند سالن ورزشی شهیدان جودی مجهز به سکوی تماشاچی هستند افزود: این مجموعه فرهنگی ورزشی در دو طبقه واقع شده است که مساحت طبقه همکف دو هزار و ۵٠٠ متر مربع و مساحت طبقه دوم بیش از هزار متربع مربع است. 

وی تصریح کرد: این مجموعه فرهنگی ورزشی یکی از بزرگترین مجموعه‌های فرهنگی ورزشی قم به شمار می‌آید و تلاش بر این است که در اسفند ماه سال جاری به بهره‌برداری برسد. 

همچنین، مسعود بخشی مدیرکل نظارت بر امور عمرانی شهرداری قم طی سخنانی در این بازدید اظهار کرد: طی چهار سال اخیر پروژه‌های متعدد فرهنگی- ورزشی در مناطق هشتگانه قم و در هر منطقه به تناسب خودش طراحی و اجرا شده است. 

وی افزود: در حال حاضر پروژه فرهنگی ورزشی منطقه یک، منطقه دو و منطقه ۶ به بهره‌برداری رسیده است و طرح منطقه پنج نیز در حال تکمیل است و به زودی افتتاح می‌شود.

مدیرکل نظارت بر امور عمرانی شهرداری قم تصریح کرد: دو مجموعه فرهنگی ورزشی در منطقه هشت و منطقه سه در دست احداث قرار دارد که اکنون ۵٠ درصد پیشرفت فیزیکی داشته‌اند. 

بخشی بیان کرد: پیش‌بینی می‌شود تا چهار ماه آینده مجموعه فرهنگی ورزشی منطقه هشت افتتاح شود. 

وی مطرح کرد: تلاش بر این است که مجموعه فرهنگی ورزشی منطقه سه نیز طی ۶ ماه آینده افتتاح شود و به بهره‌برداری برسد. 


انتهای پیام/


منبع:فارس
http://qomefarda.ir/31180
اخبار مرتبط

نظرات شما