کارشناس ارشد بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران مطرح کرد:

ضرورت نظارت بر عملکرد اصناف با اوج‌گیری اُمیکرون / نیازمند همکاری مردم برای مهار موج ششم هستیم

کارشناس ارشد بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران با بیان این که ساده‌انگاری و کوتاهی در برابر اُمیکرون همه را غافلگیر خواهد کرد، گفت: نظارت بر عملکرد اصناف در این مقطع حساس لازم و ضروری است

حسن محمدی در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،با اشاره به افزایش مبتلایان به سویه اُمیکرون در کشور اظهار داشت: بالاخره این سویه جدید کشور را درگیر کرد و میزان مبتلایان به این بیماری هر روز در حال افزایش است.
وی با بیان این که سویه اُمیکرون سرایت پذیری بالایی دارد، بیان داشت: بسیاری از افراد در هفته اخیر درگیر این سویه از ویروس کرونا شدند که نشان‌دهنده میزان سرایت پذیری آن است.
محمدی تصریح کرد: در مقطع کنونی نیاز داریم که به‌مانند ماه‌های اولی که این ویروس در کشورمان شناسایی شد مردم در رعایت اصول بهداشتی اهتمام جدی داشته باشند تا از افزایش بیماران در شهرها جلوگیری کنیم.
وی با بیان این که تنها راه عبور از این مرحله همکاری مردم است، تاکید کرد: مراکز درمانی تا یک حدی امکانات و فضا دارند و در صورت افزایش مبتلایان نه‌تنها در تخت‌های بیمارستانی با مشکلاتی مواجه خواهیم شد بلکه به کادر درمان نیز فشار مضاعفی وارد خواهد شد.  


انتهای پیام/110


http://qomefarda.ir/31191
اخبار مرتبط

نظرات شما