به مناسبت ایام الله دهه فجر؛

دیدار ارشد نظامی آجا در قم با خانواده شهید جاویدالاثر+تصاویر

سرهنگ ستاد نعمت محسنی زرین ارشد نظامی ارتش در استان قم و فرمانده گروه پدافندهوایی حضرت معصومه(س) با خانواده شهید سیدمحمدعلی برقعی در ایام مبارک دهه فجر دیدار کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، در این دیدار که بمناسبت گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر برگزار شد سرهنگ محسنی زرین ضمن عرض تبریک این ایام الله ، انقلاب را حاصل خون پاک و مطهر شهدا دانست و افزود: نقش رشادت ها و شهادت طلبی های جوانان در پیروزی و به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی ایران نقشی جدی و تعیین کننده بوده و بدون تردید همه ما بر این باوریم این انقلاب بدون رهبری معمار کبیر انقلاب امام خمینی(ره) و روحیه شهادت طلبی جوانان و مجاهدت و ایثارگری جانبازان و آزادگان میسر نمی شد.
ارشد نظامی ارتش در استان قم انقلاب اسلامی را یک نعمت الهی خواند و تصریح کرد: مردم ایران در راه حق حرکت کردند و این نعمت الهی که همان انقلاب اسلامی است را بدست آوردند و باید قدردان این نعمت باشیم و مسئولین و مردم باید در مسیر انقلاب حرکت کنند تا گزندی به آن نرسد.

وی همچنین به بیانات اخیر رهبر انقلاب در مورد جهاد تبیین اشاره کرد و کار مسئولین فرهنگی را در شناساندن هدف و آرمان شهدا به نسل جوان امروزی را مهم و ضروری دانست و تصریح کرد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) همه آحاد مردم جامعه باید به تبیین اهداف انقلاب بپردازند و در این راه نقش مسئولین فرهنگی کشور مهم تر و برجسته تر می باشد و باید فرهنگ شهادت در بین مردم و مخصوصا جوانان بیشتر مورد توجه قرار گیرد و باورهای جوانان نسبت به اهمیت جهاد و قداست خون شهید بیشتر شود و خانواده های معزز شهدا گرامی داشته شوند.

در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین سیدارشد خبازی رئیس عقیدتی سیاسی گروه پدافندهوایی حضرت معصومه(س) و حجت الاسلام نارویی رئیس بنیاد شهید منطقه 1 شهر مقدس قم نیز حضور داشتند.

شهید سیدمحمدعلی برقعی جمعی لشکر 64 ارومیه در تاریخ دهم شهریور سال 62 در یک عملیات شناسایی و چریکی به صورت هلی برن در خاک عراق قبل از عملیات والفجر3 حضور یافته و طی درگیری با منافقین در راه بازگشت در سن 25 سالگی به درجه رفیع شهادت نائل آمده و تاکنون پیکر مطهر این شهید عزیز به وطن بازنگشته و جاویدالاثر می باشد.

انتهای پیام/۱۷۰


گالری عکس
http://qomefarda.ir/31313
اخبار مرتبط

نظرات شما