وزیر میراث فرهنگی:

دشمن به دنبال نامید کردن جوانان از طریق فضای مجازی است

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستیگفت: فضای مجای تبدیل به ابراز دشمنان نظام برای ناامید کردن مردم شده است و باید در برابر این توطئه های دشمنان نظام ایستاد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، عزت‌الله ضرغامی شامگاه یکشنبه در سلسله‌نشست‌های دهه فجر انقلاب اسلامی که با عنوان ده شب ده سخنرانی در مسجد چهار مردان برگزار می‌شود اظهار داشت:  در طی 43 سالی که از پیروزی انقلاب می گذرد از همان روزها و هفته های اول تاکنون دشمنان نظام بارها اعلام کرده اند که نظام به زودی سقوط خواهد کرد.
وی ادامه داد: اما در طی این سال ها نه تنها این خواب آن ها تعبیر نشده بلکه هر سال جمهوری اسلامی ایران قوی تر از قبل شده است.
ضرغامی به قدرت کنونی کشورمان اشاره کرد و بیان داشت: جمهوری اسلامی ایران تبدیل به یک امپراطوری دینی و اسلامی شده و در جهان یک جبهه قوی را تشکیل داده است.
وی در بخش دیگری از صحبت های خود به تقسیم بندی قدرت در عرصه جهانی اشاره کرد و گفت: امروز در دنیا یک جبهه استکبار به رهبری آمریکا و یک جبهه مقاومت به رهبری ایران وجود دارد.
وزیر میراث فرهنگی بیان داشت:  تمرکز دشمنان نظام در مقطع کنونی  بر روی فضای مجازی است به طوری که  هدف ان ها در فضای مجازی ناامید کردن مردم است.
وی با انتقاد از دولت دوازدهم ابراز داشت: دولت مردان قبلی چشمشان در جای دیگری بود و احساس می‌کردند که اگر با آمریکا سازش کنند وضعیت بهتر می‌شود درحالی‌که بدتر از گذشته شد.
ضرغامی ضمن دعوت مردم به صبر و استقامت در برابر مشکلات ابراز داشت: وضعیت مردم در زمینه معیشت قابل قبول نیست و ناکارآمدی ها و کمبودهایی وجود دارد ولی انقلاب مال خود مردم است و قطعا دولت سیزدهم در راستای حل مشکلات آن ها شبانه روزی تلاش خواهد کرد.
وی ادامه داد: مردم خودشان با وجود تمامی مشکلات انقلاب را دوست دارند و پشت سر انقلاب می مانند.
ضرغامی با رد صحبت هایی که در خصوص نگاه جمهوری اسلامی به زنان می شود، ابراز داشت: در پیش از انقلاب خانم‌ها تنها در ۸ رشته ورزشی فعال بودند اما امروز در ۴۰ رشته رسمی خانم‌ها حضور دارند و از قهرمانی المپیک تا آسیایی را در کارنامه دارند.




انتهای پیام/110


http://qomefarda.ir/31334
اخبار مرتبط

نظرات شما