معاون فنی و عمرانی شهرداری قم در گفتگو با قم فردا؛

افتتاح، بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی ۱۰۰ پروژه شهرداری هم‌زمان با دهه مبارک فجر

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم با اشاره به افتتاح، بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی ۱۰۰ پروژه شهرداری گفت: افتتاح، بهره‌برداری و آغازعملیات اجرایی ۱۰۰ پروژه با بودجه بالغ بر ۱۰۰۰۰ میلیارد ریال در سطح شهر توسط شهرداری قم انجام گردیده است.

 عباس حلوایی زاده معاون فنی و عمرانی شهرداری قم در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، با اشاره به افتتاح، بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی ۱۰۰ پروژه شهرداری هم‌زمان با دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: افتتاح، بهره‌برداری و آغازعملیات اجرایی ۱۰۰ پروژه با بودجه بالغ بر ۱۰۰۰۰ میلیارد ریال معادل ۱۰۰۰ میلیارد تومان با تعامل تمام مدیران کلان شهری هم‌زمان با ایام دهه مبارک فجر و پیروزی انقلاب اسلامی ایران جهت افزایش سطح امید و نشاط در جامعه انجام گردیده است.
وی با اشاره به زمینه فعالیت این پروژه‌ها افزود: پروژه‌های شهرداری قم در زمینه‌های عمرانی، خدماتی، ترافیکی، فضای سبز و ورزشی و غیره شامل می‌شود.
معاون فنی و عمرانی شهرداری قم با اشاره به پروژه‌های شاخص در این ۱۰۰ پروژه بیان داشت: از جمله این پروژه‌ها می‌توان به فاز سه احداث پیاده‌راه ارم حدفاصل چهارراه شهدا تا ورودی شبستان حرم مطهر حضرت معصومه (س) با اعتباری بالغ بر ۱۸ میلیارد تومان به طول ۳۳۰ متر و عرض ۲۰ متر به بهره‌برداری می‌رسد.
وی ادامه داد: در این پروژه مسیر سواره‌رو اضطراری پیش‌بینی شده و پیاده‌راه‌های طرفین با مبلمان شهری، نیمکت‌ها و استندهای سنگی و چراغ‌های روشنایی تجهیز شده است.
حلوایی زاده با اشاره به پروژه‌های شاخص دیگر اظهار داشت: از دیگر پروژه‌های شاخص می‌توان به فاز اول بوستان زائر با ۲۰ هکتار مساحت و اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد تومان به همراه مسیرهای پیاده‌راه، دوچرخه‌سواری و پیست‌های اسکیت، زمین‌های روباز ورزشی، زمین‌های روباز آمفی‌تئاتر، روشنایی و آلاچیق‌ها لحاظ گردیده و در حال تکمیل و بهره‌برداری از این پروژه هستیم و در مراحل بعدی شاهد احداث فاز دو و سه این پروژه خواهیم بود.
وی با اشاره به افتتاح و بهره‌برداری از مجموعه ورزشی شهیدان جودی بیان داشت: پنجمین سوله ورزشی در سطح شهر قم با مساحت ۲۵۰۰ متر و زیربنای ۳۵۰۰ مترمربع در منطقه کم‌برخوردار شهر قائم محله اسماعیل‌آباد با نام مجموعه فرهنگی ورزشی شهیدان جودی تکمیل و به بهره‌برداری رسید.
معاون فنی و عمرانی شهرداری قم با اشاره به دیگر پروژه‌ها افزود: از جمله موارد دیگر می‌توان به احداث ساختمان‌های شهرداری‌های مناطق دو و سه به تعداد هفت و شش طبقه و اعتباری بالغ بر ۳۷ و ۴۷ میلیارد تومان به انضمام دوطبقه پارکینگ، همکف و سه الی چهارطبقه ساختمان اداری اشاره کرد.
وی با اشاره به تجهیز ناوگان حمل‌ونقل عمومی شهر قم اظهار داشت: از پروژه‌های شاخص دیگر شهرداری قم می‌توان به ورود ۵۲ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل‌ونقل عمومی شهر قم اشاره کرد.

انتهای پیام/150


http://qomefarda.ir/31347
اخبار مرتبط

نظرات شما