بعد از گذشت ۴۳ سال از پیروزی انقلاب اسلامی؛

انقلاب اسلامی همچنان برای مستضعفان است+تصاویر

بررسی راهپیمایی روز گذشته و حضور اقشار مختلف نشان از این دارد که همچنان مستضعفان جامعه حامی انقلاب هستند و به دنبال اجرای آرمان های اصیل انقلاب در جامعه هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، بارها از زبان حضرت امام خمینی (ره) شنیده این که انقلاب اسلامی ایران در سال ۵۷ انقلاب مستضعفان است به گفته حضرت امام : ‏‏اولین و مهمترین خصیصۀ این نهضت، اینکه اسلامی است و با شعارها و اهداف‏‎ ‎‏اسلامی ای که مبین خواسته های مستضعفین است همراه است. دومین خصیصۀ آن این‏‎ ‎‏است که نهضتی است بدون هیچ گونه وابستگی به خارج. اصولاً نهضت ما نهضتی است‏‎ ‎‏مردمی و همۀ اقشار تحت ستم را دربرگرفته است.

امام در جای دیگری فرمودند : شما تاجرهای محترم که نبودید در این میدانها. من که می دانم شماها نبودید؛ آنهایی‏‎ ‎‏که بودند این کاسب جزء بود و این حمال بود و این کارگر بود و این طلبه بود و آن ـ عرض‏‎ ‎‏می کنم ـ دانشگاهی بود؛ که همه فقیرند. این طبقه بودند که این نهضت را پیش بردند و‏‎ ‎‏خون خودشان را و جوانان خودشان را دادند و این نهضت را پیش بردند.



بعد از گذشت ۴۳ سال از پیروزی انقلاب که حوادث و اتفاقات زیادی رخ داده دیروز مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان دادند که انقلاب همچنان برای مستضعفان است در برخی از شهر ها که راهپیمایی به صورت خودرویی و موتوری برگزار شد جلوه حضور مستضعفان از نظر اقتصادی نمایان شد خانواده‌ای در سرما با موتور که پرچم ایران را بر دوش داشتند و بسیاری دیگر از خانواده ها با خودروهای مدل پایین که پرچم ایران را نصب کرده بودند.


از طرفی  خانواده های زیادی که حتی خودرو و موتور هم برای شرکت در راهپیمایی ۲۲بهمن نداشتند برای عقب نماندن از قافله این پیروزی با پای پیاده آمده بودند همه این ها نشان داد مردم با وجود همه مشکلاتی که نشان از سو مدیریت مسیولان دارد آن را پای انقلابشان نمی گذارند بلکه می دانند که همه این مشکلات به خاطر فاصله گرفتن از اهداف انقلاب است.


جلوه های راهپیمایی ۲۲ بهمن انقلاب همچنان برای مستضعفان است و با انصافا با وجود همه پیشرفت های که این کشور در طول ۴۳ سال انقلاب با وجود همه ناملایمات از جنگ تا ترور و تحریم داشته ایت، لیاقت این مردم بیشتر از این ها است و هر شخصی که مسئولیتی در این حکومت و دولت دارد تنها با دیدن این حضور باید تلاش خود را برای خدمت و برداشتن موانع اقتصادی و معیشتی دوچندان کند.



مردم مخصوصا طبقه متضعف جامعه نشان دادند که هرجا که به حضور آنها نیاز است حضور دارند و به خوبی به وظیفه خود عمل می کنند و هیچ گاه از اهداف انقلاب عقب نشینی نکرده آمد بلکه حتی بعد از ۴۳ سال از عمر انقلاب در تلاش برای حفظ و پیاده سازی کامل آرمان های انقلاب هستند.



بسیاری از مردم با تصاویر شهدا از جمله شهید حاج قاسم سلیمانی در راهپیمایی شرکت کردند زیرا مردم فهیم هستند و می دانند تنها اشخاصی که هیچ گاه از مردم و انقلاب فاصله نگرفتند و وظیفه خود در قبال مردم و انقلاب را بدون کم و کاست انجام دادند شهدا از جمله حاج قاسم سلیمانی هستند.

​​​​​​
گاهی دشمنان انقلاب و اسلام با تکیه بر مشکلات اقتصادی که بدون شک این مشکلات به علت فاصله گرفتن از انقلاب است به انقلاب و اسلام حمله می کنند و اعلام می کنند که مردم ایران از انقلاب اسلامی خسته شده اند و کسی در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت نمی کند و آنهایی که شرکت می کنند وابستگان حکومت هستند که از نظر مالی تامین می شوند اما اگر این رسانه های ضد انقلاب اسلامی فقط تصاویر راهپیمایی روز گذشته را با کمی انصاف بررسی و تحلیل کنند متوجه می شوند که حامی این انقلاب مردم هستند و تنها مردم توانسته و می توانند انقلاب را حفظ کنند.

انتهای پیام/۱۷۰


http://qomefarda.ir/31474
اخبار مرتبط

نظرات شما