محقق و پژوهشگر سیاسی؛

بیانیه گام دوم انقلاب لازمه الگو شدن انقلاب برای مدیریت جهانی است

این محقق و پژوهشگر با اشاره به اینکه وضعیت موجود کشور به دلیل عدم استفاده از فرامین رهبری است، گفت: بیانیه گام دوم انقلاب لازمه الگو شدن انقلاب برای مدیریت جهانی است.

 احمد بهرامی در گفتگو با خبرنگار قم فردا با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب، اظهار داشت:  صدور بیانیه گام دوم انقلاب  نشان داد حضور جوانان در اداره یک کشور نیاز ادامه مسیر انقلاب اسلامی و الگو قرار گرفتن ایران اسلامی برای مدیریت جهانی است .
وی ادامه داد:متاسفانه در طول این سه سال ضعفی که وجود داشت این بود که بیانه گام دوم انقلاب را بزرگتر ها تفسیر به رای می کردند که این آسیبی بود چرا که حضرت آقا بیانیه را تفسیر، تشریح و تبیین کرده اند و حضرت آقا در تک تک سخنان به بیانیه اشاره دارند.
این محقق و پژوهشگر گفت: حضرت آقا بارها در بیانیه گام دوم انقلاب تاکید دارند عرصه مدیریتی کشور به مدیران جوان منتقل شود. حضرت آقا این موضوع را در قسمت های مختلف بیانیه مطالبه کرده است.
بهرامی با اشاره به اینکه وضعیت موجود کشور به دلیل عدم استفاده از فرامین رهبری است، گفت: تصور ما این است که مقام معظم رهبری بعد از 30 سال مدیریت موفق نظام جمهوری اسلامی قصد دارند اداره امور کشور را به نسلی که هم در نظام جمهوری اسلامی به دنیا آمده اند و هم در این نظام تربیت شده اند و آموزش دیده اند و به رشد و بالندگی رسیده اندو در خودکفایی کامل توانسته اند مراحل پیشرفت را طی کنند بسپارند تا بتوانند مسیر منتهی به ظهور را پیش ببرند.


انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/31635
اخبار مرتبط

نظرات شما