نمایشگاه بین‌المللی قم یک سال معطل جاده دسترسی مانده بود

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی قم با بیان اینکه نمایشگاه بین‌المللی قم یک سال آماده بهره‌برداری و افتتاح شده اما معطل جاده دسترسی بود، گفت: هزینه احداث جاده موقت دسترسی توسط بخش خصوصی تامین شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، با اشاره به مصوبات سفر ریاست جمهوری به قم گفت: در بند ۱۹ این مصوبات که با امضای معاون اول ابلاغ شده به صراحت آمده است سازمان راهداری کشور موظف است نسبت به صدور مجوز راه دسترسی به نمایشگاه بین‌المللی قم از ابتدای آزادراه قم تهران اقدام نماید.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی قم افزود: استاندار محترم تدبیری داشتند که برای برگزاری نمایشگاه طبق تقویم، اجازه ایجاد جاده دسترسی موقت را به ما دادند که هزینه احداث جاده موقت دسترسی به نمایشگاه بین المللی قم توسط بخش خصوصی تامین شده است.

وی در ادامه گفت: طول این جاده ۳۵۰ متر است که ۳۰۰ متر آن به جاده‌ای که راهداری در حال احداث دارد متصل می شود. جاده خروجی هم با ایمنی کامل پیش‌بینی و هزینه آماده‌سازی آن نیز از بخش خصوصی تامین شده است.

عمورسولی با بیان این‌که طبق تعهد پیمانکار جاده دسترسی باید در اردیبهشت ۱۴۰۰ تحویل می‌شد، افزود: نمایشگاه حدود یک سال آماده افتتاح و بهره‌برداری بود اما معطل مسیر دسترسی بودیم. چون پیمانکار توان لازم برای اجرای تعهد خود را نداشت، این امر محقق نشده است.


انتهای پیام/


منبع:فارس
http://qomefarda.ir/31826
اخبار مرتبط

نظرات شما