حضور زائران و مسافران در قم+تصاویر

با واکسیناسیون گسترده در کشور شاهد حضور مسافران در شهرهای کشور از جمله قم هستیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، بعد از دوسال از شیوع کرونا در جهان که ایران نیز تحت تأثیر این بیماری قرار گرفته بود مسافرت های داخلی و خارجی به شدت کاهش یافته بود که باعث از رونق افتادن کسب و کار مشاغل مختلف شده بود.


اما این روزها با واکسیناسیون گسترده شاهد حضور مسافران داخلی و خارجی در شهر قم هستیم، یکی از کسبه اطراف حرم حضرت معصومه سلام الله علیه در گفتگو با خبرنگار قم فردا گفت: نزدیک به ۱۰ روز است که زائران داخلی و خارجی در قم حضور دارند و بازار کمی رونق گرفته امیدواریم با نزدیک شده به ایام عید نوروز این مسافران بیشتر وارد قم شوند و دوسال خسارت به انواع مشاغل جبران شود.

در این ایام کمیته اسکان شهرداری قم با استراحتگاه‌ های بوستان مهدی و بوستان هاشمی در منطقه یک، بوستان امام رضا (ع) در منطقه دو، بوستان فدک در منطقه سه، بوستان نیایش و بوستان نیاز در منطقه پنج و بوستان غدیر در منطقه هشت، آماده خدمات‌رسانی جهت اسکان موقت زائرین و مسافرین شهر کریمه اهل‌بیت (س) است.


ایام پایانی سال با اعیاد شعبانیه تقارن پیدا کرده و با توجه به موقعیت قم شاهد حضور زائران و مسافران بیشتری در قم خواهیم بود، 

تولیت مسجد مقدس جمکران از پیش بینی حضور حداقل ۳ میلیون نفر در مراسم نیمه شعبان در استان قم خبر داد است.

حجت الاسلام رحیمیان با اشاره به برنامه ریزی و برگزاری صد‌ها برنامه فرهنگی و مذهبی در این روز گفت: برای مراسم روز نیمه شعبان در مدت ۳۶ ساعت هر ۲ ساعت برنامه‌ای با حضور سخنران و مداح پیش بینی شده است.

 
گالری عکس
http://qomefarda.ir/32156
اخبار مرتبط

نظرات شما