لزوم بالا بردن فرهنگ عمومی برای کاهش حوادث چهارشنبه سوری

فرمانده انتظامی شهرستان قم گفت: بالا بردن فرهنگ عمومی و آگاهی بخشی به مردم بهترین گزینه برای کاهش حوادث و اتفاقات چهارشنبه آخر سال است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،سرهنگ جعفریان افزود: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی، نظارت بر اماکن و جلوگیری از فروش و توزیع مواد محترقه، بازرسی از واحد‌های صنفی در دستور کار پلیس قرار دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان قم در ادامه با اشاره به وقوع حوادث و رخداد‌های سال‌های قبل در شب چهارشنبه سوری و به وجود آمدن خسارات مالی و جانی افزود: بالا بردن فرهنگ عمومی و آگاهی بخشی به مردم بهترین گزینه برای کاهش حوادث و اتفاقات چهارشنبه آخرسال خواهد بود.

سرهنگ جعفریان در ادامه از شهروندان خواست: به منظور برقراری امنیت هرچه بهتر در این شب با پرهیز از هرگونه اعمال حادثه بر انگیز، پلیس را در برقراری امنیت هرچه بهتر یاری رسانند و هرگونه موارد مشکوک را به پلیس ۱۱۰ گزارش دهند.

فرمانده انتظامی شهرستان در پایان ضمن تذکر به عوامل برهم زننده امنیت در شب چهار شنبه آخر سال، متذکر شد: با دستگیر شدگان در این شب که امنیت و آسایش شهروندان را به مخاطره بیاندازند، با جدیت برخورد خواهد شد.




انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/32254
اخبار مرتبط

نظرات شما