مدیریت مناسب طرح تنظیم بازار میوه نوروزی در قم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا مجید حمیدی در خصوص میوه‌های تنظیم بازار عیدنوروز  گفت: میزان باقی مانده این میوه‌ها در استان بسیار اندک است که تا چند روز آینده تمام آن‌ها فروخته خواهد شد.

وی میزان میوه‌های تهیه شده ابتدایی در طرح تنظیم بازار عیدنوروز در قم را ۴۹۳ تن پرتقال و ۲۴۷ تن سیب اعلام کرد و افزود: این میزان مصوبه تنظیم بازار بود که قبل از عید نوروز وارد استان و در سردخانه‌ها ذخیره‌سازی شد. همچنین برای پاسخ به نیاز بازار در ۸ فروردین ماه ۱۴۰۱ علاوه بر سهمیه استان ۴۸ تن سیب جدید نیز به بازار میوه استان تزریق شد.

مدیرکل تعاون روستایی قم با اشاره به مدیریت مناسب تنظیم بازار میوه نوروزی در استان اظهار  کرد: در استان قم مشکل عدم فروش میوه طرح تنظیم بازار یا از بین رفتن آن‌ها را نداشتیم و نیازی برای برگزاری مزایده فروش در این خصوص نداریم.

حمیدی با اشاره به کیفیت بالای پرتقال‌های عرضه شده امسال اظهار داشت: پس از پایان زمان اولیه طرح، میوه‌های عرضه شده با تصویب کارگروه مربوطه، کمتر از قیمت قبل در اختیار مردم قرار گرفت و ۴۰ تن میوه به قیمت هفت هزار تومان فروخته شد.

وی ادامه داد: تا آخر هفته جاری کلیه میوه‌های باقی‌ مانده تنظیم بازار به اتمام می‌رسد و چیزی برای مزایده باقی نخواهد ماند. در حال حاضر نیز همچنان در دو غرفه خیابان جمهوری اسلامی و تقاطع عطاران و سعدی میوه‌های تنظیم بازار عرضه می‌شود.

 



انتهای پیام/


منبع:فارس
http://qomefarda.ir/33253
اخبار مرتبط

نظرات شما