تغییرات مثبت در منطقه اقتصادی سلفچگان

روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان در گزارشی از صرفه‌جویی ناشی از تعدیل حقوق‌های نامتعارف در این منطقه به مبلغ چهار میلیارد و ۷۱۰ میلیون ریال خبر داد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، به  گزارش روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان، اسفندماه سال گذشته بود که موضوع فیش‌های نجومی در موسسه منطقه اقتصادی سلفچگان در رسانه‌ها منتشر شد و بازتاب‌های زیادی داشت. 

براساس این گزارش پس از انتصاب محمود داودآبادی به عنوان مدیرعامل این منطقه از ابتدای سال جاری، یکی از محورهای اقدام جهادی در جهت تغییر وضعیت موجود به نفع مردم، تعدیل حقوق‌های نامتعارف پرداختی در موسسه توسعه و عمران منطقه اقتصادی سلفچگان بود.

در بخشی از این گزارش آمده است: در فروردین ماه سال جاری چهار میلیارد و ۷۱۰ میلیون ریال از محل تعدیل حقوق‌های نامتعارف و کاهش هزینه‌های جاری صرفه جویی شد که از این محل تعداد ۳۵۰ بسته معیشتی به ارزش یک میلیارد و ۴۷۰ میلیون ریال تهیه و در بخش سلفچگان توزیع شد، همچنین از این محل مبلغ ۲ میلیارد ریال برای پشتیبانی از برنامه‌های محرومیت زدایی ستاد مردمی کریمه اهل بیت(س) اختصاص یافت که گوشه‌ای از نگرش و دیدگاه جهادی مدیریت جدید منطقه به ویژه در بُعد مسئولیت اجتماعی منطقه ویژه اقتصادی است.

منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان در ۵۰ کیلومتری شهر قم، به‌عنوان مهم‌ترین و نزدیک‌ترین منطقه ویژه اقتصادی به مرکز سیاسی اقتصادی کشور، واقع در مسیر جاده ابریشم، راه‌آهن سراسری و بزرگراه‌های اصلی شمال - جنوب و شرق - غرب ایران بوده و جهت برقراری ارتباط با اروپا، کشورهای آسیای میانه و خلیج‌فارس به‌منظور تولید، صادرات و ترانزیت کالا، موقعیتی ممتاز داشته و قادر است نقش تعیین‌کننده‌ای در اقتصاد کلان منطقه و کشور ایفا کند.

برخی رسانه‌ها پیش تر با انتشار اسناد متعددی از فیش‌های نجومی هیئت مدیره قبلی شهرک صنعتی سلفچگان پرده برداشتند. در یکی از گزارش‌های منتشر شده، عددی به عنوان کارکرد اعضای هیئت مدیره قبلی منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان منتشر شده بود که با واقعیات سیستم اداری همخوانی نداشت.


انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/33255
اخبار مرتبط

نظرات شما