طرح بهسازی محور جنداب در قم به بهره‌برداری رسید

سرپرست راه‌های روستایی قم گفت: با اعتباری بالغ بر ۱۹ میلیارد ریال، طرح بهسازی محور روستایی جنداب بخش سلفچگان به طول ۳.۸ کیلومتر اجرا شد و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، محمد معارف‌وند در گفت و گویی افزود: هدف از اجرای این طرح، صیانت و ارتقای سطح خدمات و تسهیل آمد و شد در سطح راه‌های روستایی است.

وی ادامه داد: با تاکید مسئولان امر، در توسعه زیرساخت راه‌های روستایی، طرح بهسازی و ارتقای سطح سرویس محورهای روستایی، در اولویت اقدام‌های عمران جاده‌ای سازمان متبوع و  اداره‌های کل استانی، قرار دارد.

وی افزود: کما اینکه، طی سال‌های ۹۸ و ۹۹ و در قالب اجرای طرح ابرار یا اقدام برای راه‌های روستایی به بهسازی و آسفات مسیر دسترسی روستاهای بالای ۲۰ خانوار جمعیت در استان اقدام شد.

معارف‌وند به اهداف اجرای طرح بهسازی محور روستایی جنداب اشاره کرد و گفت: این محور روستایی ضمن آنکه عامل ارتباطی روستاهایی شامل اسلام آباد، قاضی علیا، قاضی سفلی و تاج خاتون می‌باشد، نقشی فرعی در اتصال بزرگراه قم - سلفچگان به جاده قدیم سلفچگان-ساوه دارد.

سرپرست راه‌های روستایی قم، اضمحلال رویه راه، مطالبه‌های مردمی و تاکید مقام‌های مسئول در بهسازی محور روستایی جنداب را از دیگر دلایل اجرای طرح بهسازی این محور دانست و تصریح کرد: جهت اجرای این طرح بالغ بر ۱۹ میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافت که از محل اعتبارهای استانی و قیرهای تحویلی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای بابت بهسازی محورهای روستایی تامین شده بود.

معارف‌وند طول مسیر اجرایی طرح را افزون بر ۳.۸ کیلومتر عنوان کرد و افزود: به منظور بهسازی محور روستایی جنداب به اجرای درزگیری و لکه‌گیری و روکش آسفالت اقدام به عمل آمد.

وی در خصوص بازه زمانی اجرا و تکمیل این طرح گفت: با توجه به ضرورت تسریع در اجرای طرح، دربازه زمانی کمتر از یک ماه اجرا شد و در بیست‌وچهارم اردیبهشت ماه جاری مورد بهره‌برداری قرار گرفت.



انتهای پیام/


منبع:روابط عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قم
http://qomefarda.ir/33556
اخبار مرتبط

نظرات شما