۷۰۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات سفر رئیس جمهور به قم جذب شد

استاندار قم از جذب ۷۰۰ میلیارد تومان از مجموع ۲۰۰۰ میلیاردتومان اعتبارات تصویب شده در سفر رئیس جمهور به قم خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، سید محمدتقی شاهچراغی بعدازظهر سه‌شنبه در مراسم آغاز عملیات اجرایی طرح تعریض و چهار خطه کردن محور پردیسان ورجان قم اظهار داشت: نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی در مورد سفر رئیس جمهوری به استان در دفاع و تصویب از طرح‌های قم نقش مؤثری داشتند.

استاندار قم فرا رسیدن دهه کرامت را تبریک گفت و افزود: به برکت حضور در کنار حرم مطهر کریمه اهل بیت (س) حضر، فاطمه معصومه (س) همدلی خوبی بین مسئولان استان قم وجود دارد.

شاهچراغی ادامه داد: تمامی عزم خود را جزم کرده‌ایم، هر آن‌چه را که بتوانیم و هر کاری که لازم باشد، انجام داده و به بهترین شیوه ممکن، خدمات شایسته برای مردم انجام دهیم.

وی با بیان اینکه در حوزه مسکن، آزادسازی برخی از زمین‌ها، راه‌های روستایی و بنیاد مسکن اتفاق‌های خوبی در سطح استان قم رخ داده است افزود: با همکاری خوبی که بین مسئولان استان شاهد هستیم؛ امیدواریم سایر برنامه‌های پیش بینی شده نیز با قوت پیگیری و انجام شود.

استاندار قم همچنین با اشاره به شروع عملیات اجرایی طرح محور پردیسان ورجان گفت: از قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا درخواست داریم با توجه به اینکه اجرای این طرح نیاز مردم است، با قوت و جدیت در اجرای آن تلاش کنند.

فاز نخست عملیات تعریض و چهارخطه کردن محور پردیسان ورجان به طول ۱۳ کیلومتر با اعتباری حدود ۲۰۰ میلیارد تومان در استان قم از امروز آغاز شده است.



انتهای پیام/


منبع:مهر
http://qomefarda.ir/33868
اخبار مرتبط

نظرات شما