راهکارهای رفع موانع پروژه قطار شهری قم بررسی شد

راهکارهای رفع موانع پروژه قطار شهری قم و سرعت بخشی به روند اجرای این پروژه در نشست شورای عالی فنی به ریاست معاون سازمان برنامه و بودجه کشور و با حضور استاندار، شهردار و نمایندگان قم مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،  به نقل از روابط عمومی استانداری قم، سید محمد تقی شاهچراغی استاندار قم با حضور در سازمان برنامه و بودجه کشور و در جلسه شورای عالی فنی، با اشاره به اهمیت پروژه قطار شهری قم و ضرورت رسیدگی به مشکلات مربوط به افتتاح فاز اول پروژه احداث و توسعه متروی قم گفت: این پروژه از ضروریات شهر قم است و در اولویت کاری مدیریت شهری قرار دارد.

در این جلسه در مورد مشکلات افتتاح فاز اول پروژه قطار شهری قم در بحث پرداخت، اعتبارات سفر رئیس  جمهور و مشکلات راه‌اندازی متروی قم و اصلاح قرارداد مترو توافقاتی انجام و مقر  شد که اجرای پروژه مترو با سرعت بیشتری دنبال شود.

رحیم ممبینی معاون کل سازمان برنامه و بودجه کشور احمد امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی،  سید محمد تقی شاهچراغی استاندار قم،  ابراهیم معتمدی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، سید مرتضی سقائیان‌نژاد شهردار قم و هیأت مدیره قطار شهری و کارشناسان فنی در این نشست حضور داشتند.


انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/34032
اخبار مرتبط

نظرات شما