ثبت نام اظهار نامه مالیاتی پزشکان در اداره کل پست استان قم آغاز شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، از روابط عمومی اداره کل پست استان قم، با امضای تفاهم نامه فی ما بین اداره کل پست استان قم و سازمان نظام پزشکی و با نظارت اداره کل امور مالیاتی استان قم،  ثبت نام مالیاتی پزشکان از 25 خرداد 1401 در اداره کل پست استان قم آغاز می شود.
ابوالفضل باقری منش مدیرکل پست استان قم گفت: اداره کل پست استان قم از ظرفیت های بالا و زیرساخت های مناسبی برای ارائه خدمات به مشتریان برخوردار است و امسال نیز طبق سنوات قبل بستر مناسب برای انجام اظهارنامه مالیاتی پزشکان در پست استان قم فراهم آمده است.
باقری منش افزود: در این خدمت پزشکان می توانند با مراجعه به اداره کل پست استان قم نسبت به ارائه اظهارنامه مالیاتی خود اقدام و پس از اتمام کار رسید ارسال اظهارنامه را دریافت نمایند.
وی گفت: امسال برای چهارمین سال متوالی این خدمت در پست قم انجام می شود و در صدد هستیم با استفاده از تجربه های کسب شده سالیان گذشته، پروژه را بصورت بهینه اجرا کنیم.
مدیرکل پست قم خاطر نشان کرد، جهت رفع ابهامات و سوالات پزشکان، کارشناسان امور مالیاتی در مدت اجرای طرح در محل انجام خدمت پست استان مستقر و آماده پاسخگویی و مشاوره به مراجعین می باشند.
گفتنی است ثبت نام اظهار نامه مالیاتی از 25خرداد1401 آغاز و تا 31خرداد1401 ادامه خواهد داشت.


انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/34270
اخبار مرتبط

نظرات شما