دستگیری باند سارقان نوجوان موتورسیکلت

فرمانده انتظامی شهرستان قم از کشف و دستگیری باند سارقان نوجوان موتورسیکلت و کشف 30 فقره سرقت در این خصوص خبر داد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، سرهنگ "امیر مختاری" اظهارداشت:در پی وقوع سرقت های متعدد موتورسیکلت از محدوده اطراف حرم مطهر ، سه راه خورشید و خیابان اراک که تقریباً همه روزه بوقوع می پیوست و موجب ایجاد نارضایتی عمومی شده بود،موضوع بصورت ویژه در دستور کار کلانتری  13 شهید سعیدی قرار گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان قم ادامه داد: با طرح ریزی عملیات و اجرای آن در نهایت ، تحرکات چند نوجوان که همگی تبعه یکی از کشورهای همسایه هستند، مورد توجه و رصد عوامل گشت و تخصصی کلانتری 13 شهید سعیدی قرار گرفت .
وی تصریح کرد: با تلاش بی دریغ عوامل کلانتری 13 یکی از سارقان که 14 ساله و از اتباع است،دستگیر و به کلانتری دلالت داده شد و ضمن اعتراف به سرقت موتورسیکلت،به همکاری چند نفر دیگر از هم سن و سالان خود در انجام سرقت ها اقرار و اعتراف کرد.
سرهنگ مختاری ابراز داشت:با همکاری مطلوب دستگاه قضائی، تعداد 13 نفر از همدستان وی که در قالب باندهای 3 و 4 نفره سازماندهی شده بودند و مخفیگاه و پاتوق حضور آنان شناسایی ، در 4 عملیات جداگانه در حال پرسه زنی در اطراف حرم مطهر ، دستگیر شدند.
وی خاطر نشان کرد: افراد دستگیر شده همگی 12 تا 19 ساله بوده که با کمین کردن در هسته ی مرکزی شهر علی الخصوص اطراف حرم مطهر ،موتورهای فاقد ایمنی را شناسایی و با استفاده از غفلت مالکان، موتور سیکلت را سرقت و سپس با خودروی نیسان به حسن آباد تهران برده و هر موتور را به مبلغ خیلی ناچیز می فروختند.
فرمانده انتظامی شهرستان قم گفت:تاکنون حدود 30 فقره سرقت کشف و تحقیقات برای کشف سایر سرقت های احتمالی، همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/35281
اخبار مرتبط

نظرات شما