مسئول خیریه علمدار کربلا(قم):

۱۶۰۰خانواده تحت حمایت خیریه هستند

مسئول هیئت و خیریه علمدار کربلا(قم) با اشاره به اینکه در سال قبل ۱۷مرحله رزمایش کمک مومنانه در منطقه هدف برگزار کردیم، گفت: طبق شناسایی هایی که صورت گرفته است تاکنون ۱۶۰۰ خانواده تحت حمایت خیریه علمدار کربلا هستند.

علی وکیلی  مسئول هیئت و خیریه علمدار کربلا(قم) در گفتگو باخبرنگار قم فردا با اشاره به اینکه خیریه از دل هیئت علمدارکربلا به جود آمد، اظهار داشت: خیریه علمدار کربلا از سال های قبل فعالیت خود را آغاز کرده است.
وی ادامه داد:خیریه و گروه جهادی علمدار کربلا به کمک خادمان هیئت علمدار کربلا(قم) تشکیل و شروع به فعالیت در مناطق محروم استان قم کرده است.
مسئول خیریه علمدار کربلا با اشاره به شیوع ویروس کرونا در کشور و مشکلات اقتصادی، اظهار داشت: با شیوع این ویروس منحوس در کشور و فرمان کمک مومنانه و مواسات از سوی رهبر معظم انقلاب ما هم در این راستا وارد عمل شدیم و در این سال ها اقدام به توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان کرده ایم.
وی اضافه کرد: در سال۱۴۰۰به لطف اهل بیت(ع) و  کمک خیرین ۱۷مرحله رزمایش برگزار کردیم که تعداد۳۴۰۰ بسته بین خانواده ها توزیع شد.
وی عنوان کرد: با توجه به اطلاعات دقیق بدست آمده از تیم شناسایی خادمین خیریه عَلَمدارِکَربَلا(قم) وشناخت عرصه های خدمت رسانی مورد نیاز هریک از خانوارهای نیازمند،خیریه با هدف محرومیت زدایی از مناطق هدف با مشارکت و همکاری خالصانه خیرین بزرگواراقدام به خدمت رسانی در عرصه های مورد نیاز خانوارها نمودند.
وکیلی با اشاره به اینکه تمام کمک ها مردمی بوده است، گفت: طبق شناسایی هایی که صورت گرفته است تاکنون 1600 خانواده تحت حمایت خیریه علمدار کربلا هستند.
وی اضافه کرد: خدمت رسانی در۱۷عرصه درمانی، اطعام ، پوشاک ، عمرانی، تحصیلی، آموزشی ، مشاوره ، مالی ، کارآفرینی ، اشتغال زایی ،کاریابی، جهیزیه، وام، اعتیاد، اردویی، بازارچه ازدواج، از اهداف مهم ما می باشد.
مسئول هیئت و خیریه علمدار کربلا(قم) افزود:  درحال حاضرهمه همت و تلاش خادمین خیریه درکنارخدمت رسانی، معطوف به ایجاد اشتغال و توانمندکردن خانواده ها می باشد. امیدواریم مردم و خیرین ما را در تحقق این اهداف یاری کنند.
وی ابراز داشت: در کنار این فعالیت ها اقدام به راه اندازی صندوق قرض الحسنه عَلَمدارِ کَربَلا هم نمودایم که فقط در سال 1400 مبلغ 378 میلیون تومان وام جهت اشتغالزایی، ازدواج، جهیزیه، درمان، رهن منزل  و ضروریات به خانواده های تحت پوشش این مجموعه اهداء شده است، همچنین در این عرصه ها در سال 1400 بیش از یک میلیارد و سیصد میلیون تومان هزینه شده است.
وکیلی در خاتمه گفت: خواهشمندیم خیرین کمک های نقدی خود را به شماره کارت 6037997950172693 و یا شماره حساب 880660763 و یا شماره شبا 800170000000110769749001 بانک ملی به نام خیریه علمدارکربلا واریز نمایند.


انتهای پیام/160


http://qomefarda.ir/35626
اخبار مرتبط

نظرات شما