مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه استان قم:

۲۲۲شهید کارمندان در قم شناسایی شده است/تاکید بر اجرای میزخدمت در استان و روستاها

مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه استان قم با اشاره به اینکه بر اجرای میزخدمت در استان و روستاها توسط بسیج ادارات تاکید داریم، گفت: تاکنون 222شهید کارمندان در قم شناسایی شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، سردار سید جواد هاشمی ظهر امروز در نشست خبری خود به مناسبت هفته دولت و روز قشر با اشاره به رویکرد برنامه ها در این هفته، اظهار داشت: تبیین اهداف جمهوری اسلامی در نهادها با بار علمی و تفکر اسلامی، توانمندسازی سیاسی و اجتماعی بسیج ادارات، جهاد تبیین و دانش افزایی از نوع رویکرد در اجرای برنامه های این هفته است.
وی ادامه داد: توجه به اقتصاد مقاومتی و بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی از دیگر رویکردهای مورد توجه ما در اجرای برنامه های این هفته است.
مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه استان قم با اشاره به لازمه برگزاری همایش ماهانه در جهت ارتقا فکری و معنوی بسیج کارمندان، گفت:  از دیگر رویکردهای اجرای برنامه در این ایام دفاع از سیاست های راهبردی نظام و ایجاد پتانسیل در بسیج ادارت است.
وی اضافه کرد: در بین کارمندان افراد نخبه و متخصصی هستند که باید از تخصص و ظرفیت آنها در پیشبرد اهداف استفاده کرد.
سردار هاشمی با اشاره به تحرک بیشتر در میزخدمت، گفت: 10میزخدمت در نماز جمعه هفته دولت توسط بسیج ادارات برگزار خواهد شد. همچنین این میزخدمت ها در روستاهای استان هم برقرار خواهد شد. میزخدمت باعث کاهش رجوع  مردم به ادارات می شود.
وی عنوان کرد:غبارروبی مزار شهدا، برگزاری یادواره شهدای کارمند در استانداری با سخنرانی یکی از معاونین وزیر ، برگزاری نشست های مطالبه گری اقشار بسیج، گفتگوی ویژه خبری در شبکه نور، سخنرانی قبل خطبه های نماز جمعه، برگزاری جلسه طرح صالحین و تحکیم بنیان خانواده از جمله برنامه های بسیج ادارات در این هفته می باشد.
مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه استان قم بااشاره به برگزاری نشست های تحلیل گفتمان بیانیه گام دوم انقلاب، گفت: شعار میزخدمت این هفته خدمت به ملت است.
وی اضافه کرد: بسیج ادارات و کارمندان تاکنون طبق اسناد ثبت شده 222شهید کارمند دارد.
سردار هاشمی با اشاره به اینکه دیدار با برخی از علما از جمله برنامه های این هفته است، عنوان کرد: برای اولین بار خدمت رسانی و محرومیت زدایی در روستاهای محمود آباد و کهک توسط بسیج ادارات این مناطق صورت خواهد گرفت.
وی ابراز داشت: در ادارات قم هر کسی به هر مقداری که بتواند کمک می کند تا کمک های جمع آوری شده در قالب کمک مومنانه بین نیازمندان توزیع شود.


انتهای پیام/160


http://qomefarda.ir/35865
اخبار مرتبط

نظرات شما