خط اتوبوس‌رانی شهرک امام حسن(ع) راه‌اندازی می‌شود

سرپرست سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری قم از راه‌اندازی خط اتوبوس‌رانی شهرک امام حسن(ع) را تا پایان شهریور خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، علی نیک در دیدار مردمی و چهره به چهره با اهالی منطقه سه شهر قم که به مناسبت هفته دولت در مسجد امام حسین (ع) شهرک امام حسن(ع) برگزار شد، به مشکلات خطوط اتوبوس‌رانی در این شهرک اشاره کرد و اظهار داشت: متأسفانه رانندگان برای تردد در منطقه سه و شهرک امام حسن(ع) مشکلات و چالش‌های زیادی دارند.

وی با تأکید بر اهمیت همکاری پلیس راهور برای جلوگیری از پارک دوبل در شهرک امام حسن(ع) به علت کم بودن عرض معبر افزود: نیاز به همکاری پلیس راهور داریم تا بتوانیم خط اتوبوس‌رانی را در این شهرک راه‌اندازی کنیم و این حجم از پارک مانع حرکت و گردش اتوبوس نشود.

سرپرست سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری قم از راه‌اندازی خط اتوبوس‌رانی در این خیابان خبر داد و گفت: با شروع کرونا یکی از خطوطی که از مدار خارج شد، همین شهرک امام حسن (ع) بوده که به‌زودی راه‌اندازی می‌شود.

وی راه‌اندازی خط اتوبوس‌رانی شهرک امام حسن(ع) را تا پایان شهریور اعلام و تصریح کرد: تلاش می‌کنیم تا در آینده نزدیک خط اتوبوس‌رانی این منطقه دوباره راه‌اندازی شود و اگر بتوانیم برای این مسیر مینی‌بوس خریداری کنیم.



انتهای پیام/


منبع:شهر بیست
http://qomefarda.ir/36046
اخبار مرتبط

نظرات شما