کمبود دارو در قم درحال مرتفع شدن است

با توجه به برخی گزارشات از سطح شهر قم مبنی بر کمبود اقلام دارویی در داروخانه ها و گلایه مردم از عدم دسترسی مناسب به داروها، سرپرست معاونت غذا و داروی استان قم از مرتفع شدن نسبی مشکلات در این حوزه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، عباس تهذیبی با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته برای رفع مشکلات دارویی، افزود: با توجه به محدودیت‌هایی که در مورد دارو وجود دارد، سعی کرده‌ایم تا جای ممکن این مشکل را برطرف کنیم.

وی گفت:‌ کمبود دارو در استان مقطعی است و خوشبختانه در حد قابل قبولی در سطح استان در حال تامین است و نسبت به کشور، وضعیت بهتری داریم.

وی اضافه کرد: در مورد اقلام خاص شاید به دلیل مصرف بیش از اندازه کمبود وجود داشته باشد که آن نیز در حال کنترل بوده و با پیگیری‌ها کمبود دارویی تا حد ممکن برطرف شده‌است.

وی اعلام شماره تماس‌های ۱۹۰ و ۳۶۱۶۲۶۷۰ برای بیان مشکلات دارویی گفت: کارشناسان امر در این زمینه فعال بوده و همشهریان می‌توانند در صورت بروز هرگونه مشکلی با این شماره‌ها تماس بگیرند تا راهنمایی شوند.

تهذیبی در خصوص وضعیت داروی مورد نیاز درمانگاه‌های استان نیز گفت: این درمانگاه‌ها پیش از اتمام داروهای مصرفی اقلام دارویی مورد نیاز را به این معاونت اعلام کنند.


انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/36455
اخبار مرتبط

نظرات شما