معاون استاندار قم: فناوری روز در تاکسیرانی استفاده شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم بابیان اینکه شهرداری از فناوری‌های روز دنیا در حمل‌ونقل مسافر استفاده کند، گفت: استفاده از ظرفیت و توان بخش خصوصی راهکار اصولی مدیریت و ارتقای بهره‌وری در بخش خدمات است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، ابراهیم معتمدی روز چهارشنبه در جلسه شورای مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی قم بیان کرد: در حوزه خدمات باید به سمت مردمی کردن فعالیت‌ها حرکت نموده و از توان بخش خصوصی استفاده بیشتری شود.

وی گفت:‌ مردمی‌سازی و استفاده حداکثری از توان فناوری و تکنولوژی‌های مدرن بهترین راه جهت مدیریت مطلوب ناوگان عمومی قم است.

معتمدی یادآور شد: در وضعیت بودجه‌ای حاکم بر کشور و نهادهای عمومی، باید به سراغ بهره‌گیری از توان بخش خصوصی باشیم.

وی اهمیت حمل‌ونقل بار را نیز موردتوجه قرار داد و تصریح کرد: ساماندهی این حوزه نیز در اولویت برنامه‌های آتی شهرداری قم باشد.

ضرورت اجرای سیاست گذاری واحد در حوزه حمل‌ونقل مسافر

معاون استاندار قم: تکنولوژی روز در تاکسیرانی استفاده شود

فرماندار قم نیز با بیان اینکه جابه جایی دانش آموزان طبق قانون بر عهده شهرداری است، گفت: شرکت‌های اینترنتی به رانندگانی که در زمینه سرویس مدارس همکاری لازم را ندارد، خدمات سفر ارائه ندهند.

عباس ذاکریان تصریح کرد: درحال حاضر توان و ظرفیت سازمان تاکسیرانی قم کمتر از تعداد بالای دانش آموزان است.

وی اضافه کرد: باید متناسب با نیاز و توقعی که در سازمان تاکسیرانی در خصوص سرویس مدارس است، ظرفیت‌های لازم نیز ایجاد شود.

ذاکریان بابیان اینکه باید سیاست‌گذاری واحدی در حوزه حمل‌ونقل صورت گیرد ، اظهار داشت: اگر سیاست‌گذاری واحد در این حوزه عملیاتی شود احتمال سوءاستفاده برخی شرکت‌های خصوصی و آنلاین کاهش می‌یابد.

فرماندار قم با اشاره به کمبود سرویس مدارس، تصریح کرد: هم‌اکنون ۶ هزار سرویس مدرسه در قم نیاز است و درصورتی‌که ساعت شروع مدارس هفت صبح باشد، بسیاری از والدین می‌توانند بار جابه‌جایی دانش آموزان به مدارس را به دوش کشیده و حدود ۵۰ درصد از نیاز را برطرف کنند.


انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/36609
اخبار مرتبط

نظرات شما