قهرمان سابق بین‌المللی کاراته؛

اغتشاشات اخیر مدل دیگری از توطئه دشمن برای تضعیف جمهوری اسلامی ایران است

قهرمان سابق بین‌المللی کاراته با اشاره به اغتشاشات اخیر گفت: عده‌ای دست‌نشانده، اجیر شده‌اند و با بهانه‌ای با تحریک احساسات و همراه نمودن افرادی ناآگاه، نظم و امنیت کشور را تحت‌الشعاع قرار داده و خسارت‌های سنگینی هم به اموال عمومی و بیت‌المال زده و قوانین جمهوری اسلامی ایران را زیر پا گذاشته‌اند.

محمدمهدی سلطانی مربی، داور و قهرمان سابق بین‌المللی کاراته در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، با اشاره به انقلاب اسلامی ۵۷ اظهار داشت: پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۱۳۵۷ برای استکبار جهانی و استعمارگران بسیار دردناک و سهمگین بود، لذا از همان ابتدا با روش‌های مختلف مثل عملیات تروریستی، نظامی و جنگ تحمیلی  سعی در براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران داشته‌اند.
وی ادامه داد:  اما باصلابت و غیرت مردم این مرزوبوم مواجه شده و با آبیاری نهال انقلاب با خون شهدای عزیز و تنومند شدن درخت انقلاب، هر باره ناامید و شکست‌خورده‌اند و عصبانیت آنها بیشتر شده است.
مربی کاراته  با اشاره به اقدامات دشمنان انقلاب بیان داشت: اما دست بردار نیستند و چشم دیدن استقلال، آزادی، قدرت و اقتدار ایران و ایرانی را ندارند، لذا با در نظر هزینه بودجه‌های میلیارد دلاری برنامه‌ریزی‌های کلانی برای ایراد شبیخون‌های فرهنگی در جامعه ایران باهدف ازبین‌بردن اعتقادات، تدین و اتحاد و همبستگی ایرانیان را در دستور کار قرار داده‌اند.
وی با اشاره به اتحاد مردم ایران خاطرنشان کرد: البته که موفقیت‌هایی در شیوع تهاجم فرهنگی و در معرض خطر قراردادن دین و فرهنگ اسلامی داشته‌اند، اما هنوز نتوانسته‌اند بر حس وطن‌پرستی و تعلق خاطر مردم رخنه کنند که حضور چندمیلیونی مردم در عرصه‌های سیاسی مثل انتخابات، راهپیمایی‌ها و اعتراض به هتک حرمت و تجاوز دشمنان اسلام گواه این امر است، اما دشمن همواره در تلاش است و وظیفه تک‌تک ایرانیان است که مراقب باشند تا دستخوش توطئه‌های دشمن قرار نگیرند.
سلطانی با اشاره به اغتشاشات اخیر اظهار داشت: اغتشاشات اخیر نیز مدلی دیگر از توطئه دشمن برای تضعیف جمهوری اسلامی ایران است. متأسفانه عده‌ای دست‌نشانده، اجیر شده‌اند و با بهانه‌ای با  تحریک احساسات و همراه نمودن افرادی ناآگاه، نظم و امنیت کشور را تحت‌الشعاع قرار داده و خسارت‌های سنگینی هم به اموال عمومی و بیت‌المال زده و قوانین جمهوری اسلامی ایران را زیر پا گذاشته‌اند.
وی گفت: البته که دشمنان و بدخواهان ایران کور خوانده و راه به جایی نمی‌برند، حضور چندمیلیونی مردم ایران در راهپیمایی هفته گذشته که در اعتراض و محکوم‌کردن این اغتشاشات انجام شد، گواه این است در برابر عده‌ای قلیل که همراه سر سپردگانی برای ضربه‌زدن به انقلاب همگام با دشمن و متخاصمین شده‌اند.
قهرمان سابق بین‌المللی کاراته در ادامه بیان داشت: امیدوارم برخی افراد که این سرسپرده‌ها همراهی می‌کنند اندکی فکر کنند که این روش به جز ایجاد ناامنی و بی‌نظمی چیز دیگری به ارمغان نمی‌آورد، باز شدن پای بیگانه و استکبار به کشور رفاه و آسایش موردنظر ایشان را به دنبال ندارد، نگاهی به وضعیت کشورهای همسایه که جولانگاه غاصبان بوده و یادآوری حق توحشی که قبل از انقلاب از خزانه کشور به بیگانگان پرداخت می‌شده چشم‌اندازی از حضور بیگانگان در کشور است.

وی در پایان تأکید کرد: ایرانی باهوش‌تر از این است که عزت و آزادی خود را با سرسپردگی عوض کند؛ البته جا دارد از پلیس نیروی انتظامی و نیروهای امنیتی که در برقراری نظم و امنیت ایران عزیز تلاش می‌کنند، تشکر کرد. ایران عزیز است و خون‌ها برای جاودانگی‌اش هدیه شده است.

انتهای پیام/150


http://qomefarda.ir/36854
اخبار مرتبط

نظرات شما