سرپرست سازمان قطار شهری قم منصوب شد

با حکم استاندار قم، محمدرضا انگشت باف به‌عنوان سرپرست سازمان قطار شهری شهرداری قم منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، به نقل از روابط عمومی استانداری قم، در متن حکم سید محمدتقی شاهچراغی خطاب به انگشت باف آمده است: با عنایت به نامه شماره 35644 شهرداری قم مبنی بر بند 2 مصوبه شورای سازمان قطار شهری مورخ 29 شهریور 1401 و همچنین با استناد به بند 4 ماده 14 و ماده 19 اساسنامه سازمان قطار شهری قم، جنابعالی را به‌عنوان سرپرست سازمان قطار شهری شهرداری قم منصوب می‌نمایم.

در این حکم اضافه شده است: اجرای قوانین و مقررات و اهتمام به گسترش و بهبود حمل‌ونقل و راه‌اندازی پروژه قطار شهری مورد انتظار بوده، امید است در انجام وظایف قانونی و خدمات‌رسانی به شهروندان، مسافران و زائران حرم حضرت معصومه(س) موفق باشید.

استاندار قم: مبارزه با قاچاق کالا و ارز نیاز به همراهی همگان دارد

استاندار قم همچنین امروز در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری قم با اشاره به اینکه در زمینه مبارزه با کالای قاچاق و ارز باید همگان پای‌کار بیایند، خاطرنشان کرد: هماهنگی‌ها و هم‌پوشانی‌ها می‌تواند تأثیر بسیار زیادی در این عرصه داشته باشد.

شاهچراغی با اشاره به اینکه باید حق و حقوق مردم رعایت شود، تصریح کرد: باید به‌گونه‌ای عمل کنیم که علاوه بر حفظ حق و حقوق مردم، حقوق دولت نیز پای مال نشود.

وی همچنین با اشاره به اینکه باید شیوه‌نامه مشخصی با هم‌فکری بخش خصوصی برای پلاک‌کوبی دام تنظیم شود، اظهار کرد: باید در جلسه‌ای آئین‌نامه اجرایی این اقدام تدوین شود.

وی ادامه داد: برای مدیریت مسائل و مشکلات دامشهر و تأمین زیرساخت‌ها، هر کمکی که از مجموعه استان برآید، انجام خواهیم داد.

استاندار قم همچنین با بیان اینکه احکام دولتی و قانونی برای همه لازم‌الاجرا است، مطرح کرد: اگر قانونی در حوزه بانک‌ها ابلاغ می‌شود، تمامی بانک‌ها اعم از دولتی و خصوصی مکلف به تمکین از آن هستند.

انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/36925
اخبار مرتبط

نظرات شما