آغاز طرح جدید فروش اموال تملیکی استان قم

رئیس سازمان اموال تملیکی استان گفت: درطرح جدید مزایده و فروش اموال تملیکی؛ کالا‌ها در تعداد و بخش‌های کوچک‌تر تقسیم شده تا همه مردم بتوانند در مزایده‌ها شرکت کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، رئیس سازمان اموال تملیکی استان با بیان اینکه در طرح‌های قبلی فروش اموال تملیکی کالا‌ها به صورت یکجا و در تعداد بزرگ به مزایده گذاشته می‌شد و تعداد کمی از افراد توانایی شرکت در مزایده را داشتند گفت: در طرح جدید فروش اموال تملیکی کالا‌ها در بخش‌های کوچک و به تعداد ۱۰ کالا به فروش می‌رسد تا افراد بیشتری بتوانند در طرح فروش اموال تملیکی شرکت کنند.

حسین اصغری افزود: در اولین مزایده در این طرح قرار است لوازم خانگی شامل هزار و ۶۰۰ دستگاه کولر گازی، هزار دستگاه ماشین لباسشویی، ۵۰۰ دستگاه ماشین ظرفشویی، ۲ هزار دستگاه سرخ کن به فروش برسد.

رییس سازمان اموال تملیکی استان گفت: مردم برای شرکت در این مزایده می‌توانند در سامانه الکترونیکی ستاد ثبت نام نموده و پس از مشاهده کالا در انبار در همان سایت قیمت مورد نظر خود را قرار دهند.

وی با بیان اینکه تا پایان شهریور ماه امسال حدود ۳۵ میلیارد تومان از اموال تملیکی در قالب مزایده‌های مختلف به فروش رسیده است افزود: بیشتر کالا‌ها شامل لوازم خانگی، کالا‌های فاسد شدنی، خودرو و دستگاه‌های صنعتی است که در مدت ۶ ماه به فروش رفته است.


انتهای پیام/


منبع:صدا و سیما
http://qomefarda.ir/37078
اخبار مرتبط

نظرات شما