رحیم یوسفی: آقای گل محمدی نمره تیمت صفر بود

یک نفر نیست جلوی مهدی ترابی را بگیرد؟/ هرکس در پرسپولیس تحت فشار است برود خانه بخوابد/ بازیکنان پرسپولیس از کوه به زمین رفته بودند

پیشکسوت پرسپولیس گفت: پرسپولیس مقابل مس رفسنجان برنده شد ولی فقط سه امتیاز را گرفت. اصلاً بازی دلچسبی از این تیم ندیدیم و توقعات برآورده نشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، رحیم یوسفی بازیکن اسبق تیم پرسپولیس در گفت‌وگو با خبر ورزشی، درباره دیدار این تیم مقابل مس رفسنجان اظهاراتی را مطرح کرد.

بازی پرسپولیس مقابل حریف رفسنجانی‌اش را چطور ارزیابی کردید؟

کسب این سه امتیاز در شرایطی که در جدول تیم‌ها امتیازات نزدیکی به هم را دارند عالی بود اما بازی تیم پرسپولیس صفر بود.

چطور؟

وقتی حریف تا این اندازه مقابل پرسپولیس دست و پا بسته ظاهر می‌شود چرا باید بتواند به یکباره ورق را برگرداند؟ ما در ابتدای مسابقه اینقدر خوب ظاهر شدیم که من پیش خودم حساب کردم تا پایان بازی ۴ یا ۵ گل به مس رفسنجان می‌زنیم اما یک مرتبه بازی از دقیقه ۳۰ به بعد خوابید. در واقع پرسپولیس بود که خوابید. توصیه من به آن بازیکنی که فکر می‌کند رویش فشار وجود دارد این است که اگر نمی‌توانید با برای پرسپولیس درست بازی کنید بروید و خانه‌هایتان بخوابید.

چرا چنین شرایطی برای پرسپولیس به وجود آمده بود؟

من نمی‌دانم! شاید این اتفاقات اخیر، شاید هم شرایط روحی کلی تیم ولی مهم این است که وقتی بازیکن پیراهن و شورت می‌پوشد و بند استوکش را سفت میکند دیگر باید برود و بجنگد و کاری به اتفاقات بیرون زمین نداشته باشد. متاسفانه بازیکنان پرسپولیس طوری بازی کردند که انگار قبل از مسابقه رفته بودند کوه! چون از دقیقه ۳۰ به بعد بدن‌هایشان کم آورد و مثل تیمی‌فوتبال بازی کردند که از بدنسازی خارج شده.

یک نفر نیست جلوی مهدی ترابی را بگیرد؟/ هرکس در پرسپولیس تحت فشار است برود خانه بخوابد/ بازیکنان پرسپولیس از کوه به زمین رفته بودند

توقع تان از پرسپولیس چه بود؟

ما از پرسپولیس با این همه مهره توقع داریم ۹۰ دقیقه فوتبال یک دست و سراسر هجومی‌را به نمایش بگذارد. در لیگی که همه دنبال امتیازات آن هستند شما نمی‌توانید فقط ۲۰ دقیقه خوب بازی کنید و ۷۰ دقیقه بازی را به امان خدا رها کنید. اگر توپهای حریف به گل تبدیل می‌شد چه کاری می‌خواستید بکنید؟ این فوتبال ضعیف اصلاً دلچسب نبود. اصلا در حد پرسپولیس نبود. ما فقط بردیم. حرف‌های یحیی گل محمدی هم درست از آب در نیامد.

کدام حرف‌ها؟

گل محمدی آمد و قبل از بازی گفت ما کاری به دو سه بازی‌های گذشته نداریم چون می‌خواهیم از این هفته فوتبال واقعی پرسپولیس را نمایش بدهیم اما این فوتبال پرسپولیس نبود!

دلیل این شرایط و بازی سنگین پرسپولیس را در چه می‌دانید؟

متاسفانه‌هافبک‌های تیم کم کاری می‌کنند. نه پاس درست و حسابی می‌دهند و نه قدرت دریبل زدن دارند. اگر حریف گردن کلفت و سر سخت بود میگفتیم همین یک گل و سه امتیاز کافی است. مثل زمانی که علی آقای پروین به ما می‌گفت "اگر بد هم بازی کردید مهم نیست فقط ببرید". ولی مس رفسنجان تیمی‌نبود که ما با این شرایط مقابلش برنده شویم. قطعاً مشکلاتی وجود داشته. ولی باز هم میگویم مشکلات باید تا قبل از سوت شروع بازی همراه بازیکن باشد و وقتی داور سوت شروع را زد همه چیز باید تمام شود. ما خودمان هم همینطور بودیم. با هزار و یک مشکل به روز مسابقه می‌رسیدیم ولی وقتی بازی شروع می‌شد اینقدر پر تلاش بازی می‌کردیم تا مشکلاتمان را فراموش کنیم.

گلزنی لوکادیا و پنالتی اش را چطور ارزیابی کردید؟

ای کاش مهدی ترابی در بازی قبل آن حرکت را نمی‌کرد! آخر چه کسی به تو گفت که بروی پنالتی بزنی که سر خود توپ را برمیداری؟ چرا یک نفر نیست جلوی این بازیکن را بگیرد؟ اگر لوکادیا در بازی با تراکتور پنالتی می‌زد هم شکست نمی‌خوریم و هم حالا تعداد گل‌های لوکا هم بیشتر بود. یک نفر باید جلوی این رفتارها را بگیرد.




انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/37122
اخبار مرتبط

نظرات شما