دهکده‌های لجستیک و سلامت در قم راه‌اندازی می‌شود

مدیرکل امور فنی استانداری قم با اشاره به بررسی بیش از 5 هزار پرونده در کمیسیون ماده 100 گفت: دهکده لجستیک و دهکده سلامت از جمله مهم‌ترین مصوبات این کمیسیون بوده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، به نقل از روابط عمومی استانداری قم، عباس صادقیان در گفت‌وگو با خبرنگاران در خصوص عملکرد 6 ماهه نخست سال جاری دفتر فنی، امور عمرانی و حمل‌ونقل و ترافیک استانداری قم، با اشاره به جلسات ستاد بازآفرینی شهری، اظهار کرد: هیئت اجرایی این کمیته طی 6 ماه گذشته 7 جلسه و کمیته فنی بافت ناکارآمد 20 جلسه داشته است.

وی با بیان اینکه ستاد بازآفرینی نیز 2 جلسه برگزار کرده است، مطرح کرد: توسعه ضلع شرقی حرم مطهر، توسعه ضلع جنوبی حرم، ساماندهی پیرامون قبرستان‌های شیخان و نو، مجموعه چهل اختران و دروازه‌ری ازجمله مهم‌ترین مصوبات و نتایج این جلسات بوده است.

مدیرکل امور فنی استانداری قم با اشاره به کارگروه‌‌های مصوب سفر ریاست جمهوری، عنوان کرد: در راستای مصوبه منوریل 5 جلسه و کارگروه دریاچه نمک یک جلسه با حضور معاون اجرایی رئیس‌جمهور و دو جلسه با حضور رئیس سازمان محیط‌زیست برگزار شده است.

وی با تأکید بر اینکه کارگروه کارخانه چادر مشکی نیز یک جلسه با معاون اجرایی رئیس‌جمهور داشته است، خاطرنشان کرد: تصویب تکمیل 6.8 کیلومتر از منوریل قم از محدوده پایانه تا مصلی مهم‌ترین مصوبه این جلسات بوده است.

صادقیان با اشاره به اینکه جلسات کمیسیون ماده 100 نیز شامل 6 شعبه، 240 جلسه و بیش از 5 هزار پرونده بوده است، تصریح کرد: کارگروه زیربنایی، توسعه روستایی، عشایری، شهری و آمایش سرزمین و محیط‌زیست و گروه‌های کاری ذیل آن نیز 7 جلسه برگزار کرده و دهکده لجستیک و دهکده سلامت ازجمله مهم‌ترین مصوبات این جلسات بوده است.


انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/37336
اخبار مرتبط

نظرات شما