مدیر کل امور زنان و خانواده استانداری قم:

ارائه بیش از ۵ میلیارد تسهیلات به زنان تولیدکننده قم

مدیر کل امور زنان و خانواده استانداری قم گفت: همواره دریافت تسهیلات یکی از دغدغه های تولید کنندگان بود که با بنیاد برکت تفاهم نامه ای امضا شد و تا اکنون از ۱۰۰ تولید کننده بانو حمایت شده و بیش از پنج میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا‌ زینب عبداللهی مدیر کل امور زنان و خانواده استانداری قم در نشست خبری که ظهر امروز در سالن امام حسن مجتبی علیه السلام استانداری قم برگزار شد اظهار: نمایشگاه توانمندی های زنان استان از جمله دانش بنیان، محصولات غذایی ،صنایع دستی، پوشاک و لوازم آرایشی بهداشتی افتتاح خواهد شد، و تا ۶ آبان ساعت ۱۱ شب آماده بازدید عموم خواهد بود.

وی عنوان داشت:  یکی از فعالیت های که از ابتدای سال آغاز شده حمایت از زنان تولید کننده بود، همواره دریافت تسهیلات یکی از دغدغه های تولید کنندگان بود که با بنیاد برکت تفاهم نامه ای امضا شد و تا اکنون از ۱۰۰ تولید کننده بانو حمایت شده و بیش از پنج میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است.

عبداللهی افزود: یکی از مسائلی که بانوان تولید کننده با آن مواجه هستند بحث عرضه و فروش محصولات بود به همین منظور با همیاری و حمایت استاندار  قرار شد به صورت فصلی نمایشگاهی برای بانوان تولید کننده گان در محل نمایشگاه دایمی دایر شود و در حال ظرفیت سنجی هستیم که کدام یک از تولید کنندگان امکان حضور دایمی در بازار را دارند، در چند سال گذشته بانوان تولید کننده پیشرفت های زیادی داشتند.


وی تاکید کرد: تهیه بانک اطلاعاتی از تولید کنندگان بانو انجام شده است هزار نفر از بانوان تولید کننده در رشته های مختلف شناسایی شده است و اطلاعات در حال تکمیل است، همچنین مشاوره هایی لازم در خصوص  مجوز،  بیمه و مالیات نیز در نمایشگاه ها به عنوان میز خدمت خدمات لازم ارایه خواهد کرد.

مدیر کل امور زنان و خانواده استانداری قم تصریح کرد: هر مجموعه ای که امکان حضور بانوان تولیده کننده را برای ایجاد نمایشگاه دایمی  وجود دارد استقبال خواهیم کرد از جمله مسجد مقدس جمکران، و هر ارگانی که تمایل به همکاری داشته باشد.

عبداللهی تصریح کرد: برای اولین بار است اجلاسیه ۱۳۰ شهیده استان برگزار خواهد شد، اولین قدم اجلاسیه کسب آمار دقیق بانوان شهیده استان بود که برای آنان پرونده نیز تشکیل شده است، ۶۹ خانواده زنان شهیده امکان دیدار وجود داشت و خانواده در قید حیات بودند و دیدار هایی انجام شد و تمام دستگاه های اجرایی استان ورود کردند.


مدیر کل امور زنان و خانواده استانداری قم خاطر نشان کرد: خزعلی معاون امور روز چهارشنبه  در دانشگاه ادیان و مذاهب برای افتتاحیه دانشگاه زنان و خانواده حضور خواهند داشت بازدید از نمایشگاه توانمندی های زنان استان و حضور در اجلاسیه ۱۳۰ بانوی شهیده استان از دیگر برنامه های حضور معاون امور بانوان ریاست جمهوری در قم خواهد بود.

وی اضافه کرد: ۱۹ آبان ماه نیز اجتماع دختران دهه هشتادی توسط تشکل های که در حوزه دختران فعالیت دارند در ورزشگاه شهید حیدریان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/۱۷۰


http://qomefarda.ir/37394
اخبار مرتبط

نظرات شما