نوسازی ۴۰۰ دستگاه خودرو تاکسی تا پایان سال در قم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، علی نیک در بازدید اعضای کمیسیون عمران و حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر و معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم از پروژه‌های حوزه حمل‌ونقل در سطح شهر، نوسازی ناوگان تاکسیرانی در سال ۱۴۰۱ را موردتوجه قرارداد و اظهار داشت: با پیگیری‌های انجام‌شده توانستیم نوسازی ناوگان تاکسیرانی را دوباره آغاز کنیم.

وی از اختصاص تسهیلات بانکی۱۰۰ میلیون تومان با ۲ درصد سود خبر داد و گفت: با اختصاص این وام بیش از ۴۳  دستگاه تاکسی نوسازی شده و برای ادامه نوسازی منتظر اعلام نوع تاکسی از طرف اتحادیه تاکسیرانی هستیم.

سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم ادامه داد: به‌زودی سمند سورن جایگزین سمند و ۴۰۵ می‌شود و با ورود خودرو جدید به بازار، روند نوسازی ناوگان سرعت بسیار زیادی پیدا می‌کند.

وی بازسازی و نوسازی تاکسی‌های سمند را نیز یکی از برنامه‌های سازمان دانست و بیان کرد: در این مرحله ۴۳ خودروی سمند نوسازی شده و در مرحله بعد حدود ۴۰۰ دستگاه نوسازی می‌شود.

نیک تأکید کرد: نوسازی ناوگان تاکسیرانی تا پایان سال ۱۴۰۱ انجام می‌شود و امیدواریم بتوانیم با در اختیار قراردادن تسهیلات عمر ناوگان تاکسیرانی را بعد از چندین سال توقف نوسازی، به زیر ۱۰ سال کاهش دهیم.

 


انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/37547
اخبار مرتبط

نظرات شما