امام‌جمعه سلفچگان در گفتگو با قم فردا:

مماشات با آشوبگران راه را برای اقدامات تروریستی در کشور باز می‌کند

امام‌جمعه سلفچگان گفت: نیروهای قدرتمند نظامی و انتظامی جمهوری اسلامی نباید اجازه دهند عده‌ای آشوب‌طلب زمینه را برای ترورهای دشمنان آماده کنند، مماشات در این راه، خیال دشمنان ما را آسوده تر می‌کند و راه این اعمال شنیع را بازتر خواهد کرد.

حجت‌الاسلام غروری  در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،  با اشاره به اقدامات اخیر اغتشاشگران و زمینه‌سازی برای اقدامات تروریستی در کشور اظهار داشت: در حادثه تروریستی زاهدان با میدان‌داری و  برنامه‌ریزی رسانه‌ای دشمنان جمهوری اسلامی عده‌ای از زن و مرد بی‌گناه نمازگزار را در حرم مطهر احمد بن موسی شاهچراغ(ع) به خاک و خون کشیدند و خانواده‌های بسیاری را داغدار و ایران اسلامی را عزادار کردند.
وی با بیان این که این عمل وقیحانه بیانگر روی دیگر اغتشاشاتی است که در روزهای اخیر، در بعضی از شهرها صورت‌گرفته است، ابراز داشت: وقتی در معدود شهرها خیابان‌ها نا‌امن می‌شود و با حضور عده‌ای اجیر شده و فریب‌خورده آتش آشوب شعله‌ور می‌گردد، دشمنان قسم‌خورده به خود اجازه می‌دهند سرسپردگان مزدور خود را مسلح کنند و به جمع مردم بی‌گناه بفرستند و به خیال خام خود آتش بر آتش‌های خیابانی بیفزایند.
غروری تأکید کرد: استکبار جهانی می‌داند که ملت مسلمان ایران این فتنه‌های کورکورانه را زیاد دیده و همه آنها را خفه کرده است.
وی افزود: ملت ایران وقتی به سلاح شهادت مسلح شد دیگر توطئه‌های دشمنان نمی‌تواند آنها را از پای درآورد و به انفعال وادارد،
غروری تصریح کرد: ملتی که بیش از ۱۷ هزار شهید ترور منافقین را دیده و شهیدان بسیاری در جنگ تحمیلی داده و ترورهای عوامل تکفیری را لمس کرده است از این جنایات ناجوانمردانه نه‌تنها از پای نمی‌نشیند؛ بلکه روزبه‌روز قوی‌تر و مقتدرتر خواهد گشت.
وی بیان داشت: این حادثه تروریستی اخیر باز اهمیت نظم و امنیت عمومی را برای همگان یادآور شد و نشان داد که نیروهای قدرتمند نظامی و انتظامی جمهوری اسلامی نباید اجازه دهند عده‌ای آشوب‌طلب زمینه را برای ترورهای دشمنان آماده کنند، مماشات در این راه، خیال دشمنان ما را آسوده تر می‌کند و راه این اعمال شنیع را بازتر خواهد کرد.


انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/37686
اخبار مرتبط

نظرات شما