طرح‌های فعالان جهادی قم در رویداد «گنج» اجرایی می‌شود

علیرضا ایراندوست در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به برگزاری رویداد گنج ویژه فعالان جهادی همزمان با سراسر کشور در استان قم اظهار کرد: این رویداد به همت بسیج سازندگی سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) درحال اجراست.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، علیرضا ایراندوست با اشاره به برگزاری رویداد گنج ویژه فعالان جهادی همزمان با سراسر کشور در استان قم اظهار کرد: این رویداد به همت بسیج سازندگی سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) درحال اجراست. 

وی اضافه کرد: در قالب این رویداد گروه‌های جهادی و مردمی قرار است طرح‌ها و ایده‌های خود را به بنیاد علوی ارائه دهند تا بهترین طرح‌ها وارد عرصه اجرا و عمل شود.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه استان قم عنوان کرد: بسیج سازندگی استان‌ها با محوریت بنیاد علوی برای اجرا کردن این رویداد ملی به میدان آمده‌اند و قرار است فعالان گروه‌های جهادی با موضوع حل مسئله آشنا شوند و ایده‌ها و طرح‌های آن‌ها در قالب کارگاهی تقویت و بررسی و شیوه ارائه طرح و جذب منابع نیز به آن‌ها آموزش داده شود.  

وی با اشاره به اینکه مراسم اختتامیه این رویداد 19 و 20 آبان‌ماه در شهر مقدس قم برگزار می‌شود، گفت: منتخبین گروه‌های جهادی از طرح‌های خود دفاع می کنند و در نهایت از 15 طرح حمایت ویژه خواهد شد.


انتهای پیام/


منبع:فارس
http://qomefarda.ir/37775
اخبار مرتبط

نظرات شما