نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی:

خواص بی بصیرت از اغتشاشگران خطرناکتر هستند

حجت الاسلام و المسلمین ربانی بیان داشت: برخی خواص در فتنه ها آدرس ها غلط می دهد که خطر این حرف ها از اغتشاشات بیشتر است، اینها علیه دشمنان حرفی نمی زنند اما مسئولان را تشویق به تسلیم در برابر بیگانگان می کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، حجت الاسلام و المسلمین حاج سید حسن ربانی نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی در اجلاسیه شهدای جهاد سازندگی قم که شامگاه ۱۹ آبان در سالن همایش های باغ موزه دفاع مقدس قم برگزار شد طی سخنرانی اظهار داشت:‌ در این زمانه نیازمند تبیین هستیم و یادواره های شهدا به مسئله تبیین کمک زیادی می کند، خداوند در قرآن می فرمایند ما قانون عالم را اینگونه قرار دادیم که هر پیامبری یک دشمنی دارد که با انبیا مبارزه می کند این دشمنی ها با سخنان فریبنده و جذاب اما در حقیقت پوچ و فتنه انگیز است ما این را قرار دادیم تا انسان ها امتحان شوند.

وی گفت: همگی محتاج تبیین زندگی شهدا و ایثارگران و مسئله مقاومت هستیم بزرگداشت شهدا باید بیشتر ، عالمانه و حکیمانه برگزار شود تا هم شهدا به جامعه و نسل جوان شناسانده شود و تاریخ درخشان انقلاب در دوران دفاع مقدس معرفی شود.

نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی ادامه داد: یادواره شهدا بسیار ضروری است اما نیازمند این هستیم که این گام ها و جهاد تبیین را به شهدا تعمیم دهیم شجاعت و اخلاص آنها که در سنین کمی هم بودند را معرفی کنیم شهدا زمان شناس بودند مشکلات سال های جنگ بسیار زیاد بود منافقین در داخل و دشمنان در مرزها دست به ترور می زدند شرایط بسیار سختی بود و جنگ فرهنگی هم به راه انداخته بودند و برخی از مردم تحت تاثیر جنگ تبلیغاتی دشمنان بودند اما شهدا راه درست را انتخاب کردند.

ربانی خاطر نشان کرد: امروز هم به زمان شناسی نیازمند هستیم باید این تجربه ها به نسل جوان منتقل شود جنگ امروز به صورت ترکیبی شروع شده و تهاجم وسیع فرهنگی علیه ایران اسلامی راه افتاده امروز باید فرمان رهبر معظم انقلاب که جهاد تبیین است را به انجام برسانیم.

وی تصریح کرد: در اروپا مشکلات اقتصادی شدید شده است در حالی که تحریم هم نیستند اما غربی ها و آمریکا نمی گذارند این مشکلات جایی منعکس شود باید بتوانیم در این عصر زمانه شناس باشیم و برای مردم و نسل جدید روایت های درستی را داشته باشیم اما متأسفانه روایت ها ضعیف است هر مسلمانی که به قرآن اعتقاد دارد باید بداند جنگ بین حق و باطل از زمان حضرت آدم آغاز و تا ظهور حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه شریف ادامه دارد.

نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی تاکید کرد: خداوند در فتنه ها افراد را امتحان می کند که در برابر وسوسه ها صبر و مقاومت می کنند یا سست می شوند، در جنگ ترکیبی و شناختی برخی ها مست می شوند و نمی توانند تحلیل کنند آنها حرف حق را می شنوند اما حرف دروغ را قبول می کنند، این اغتشاشات هم از همین نوع است که البته ان شاالله از این اغتشاشات هم عبور می کنیم، در همین ایام برخی ها حرف رسانه های بیگانه را باور کردند که رهبری بیمار است و آن شخصی که در مراسم ها حضور دارد بدل ایشان است، باید جهاد تبیین انجام داد تا مردم هر حرف دروغی که دشمنان می گویند را باور نکنند.


وی عنوان داشت: به گفته امام معصوم از فتنه نباید ترسید بلکه از فتنه ها درس بگیرید وقتی فتنه تمام می شود باید باعث بیداری اهل ایمان شود و نقاط ضعیف را شناسایی و برطرف کنند و نقاط قوت هم شناسایی شود.

ربانی بیان داشت: برخی خواص در فتنه ها آدرس ها غلط می دهد که خطر این حرف ها از اغتشاشات بیشتر است، اینها علیه دشمنان حرفی نمی زنند اما مسئولان را تشویق به تسلیم در برابر بیگانگان می کنند.

وی تاکید کرد: انقلابی ها چند وظیفه دارند از خدا بخواهیم جز فتنه گرها نشویم،  اگر می خواهیم در راه شهدا باشیم و گرفتار فتنه نشویم تقوا داشته باشیم، سپس فتنه ها را تبیین کنیم و لشکر سایبری راه اندازی کنیم تا برنامه های برای مقابله با دشمنان در جنگ رسانه را اجرا کنیم.

انتهای پیام/۱۷۰


http://qomefarda.ir/37858
اخبار مرتبط

نظرات شما