رئیس هیئت‌امنای دانشگاه شهاب دانش:

دانشگاه شهاب دانش دانشجو محور است/ اختصاص زمین به دانشگاه خواسته اصلی ما از مسئولان است

رئیس هیئت‌امنای دانشگاه شهاب دانش با بیان این که دانشگاه شهاب دانش دانشجو محور است، گفت: اختصاص زمین به دانشگاه خواسته اصلی ما از مسئولان است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،به نقل از قم فوری مهدی کراری رئیس هیئت‌امنای دانشگاه شهاب دانش بعد از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان قم که در سالن جلسات دانشگاه برگزار شد، اظهار داشت: ایده تأسیس دانشگاه در سال ۱۳۸۳ کلید خورد و در نهایت در سال ۸۵ این دانشگاه تأسیس شد.

وی ادامه داد: در سال ۸۹ اولین مقطع کارشناسی ارشد را راه‌اندازی کردیم و در ادامه 22 رشته ارشد به آن اضافه شد.

کراری با اشاره به توسعه دانشگاه تأکید کرد:  در سال ۹۲ به ساختمان جدید منتقل و در ادامه از مؤسسه آموزش عالی به دانشگاه تبدیل شدیم.

وی تصریح کرد: شهاب دانش توانسته اساتید خوبی را جذب کند و نظم‌وانظباط و مقررات آموزشی خوبی تدوین شده است.

رئیس هیئت‌امنای دانشگاه شهاب دانش با بیان این که این دانشگاه دانشجو محور است، تأکید کرد: همیشه اولویت دانشگاه بر کیفیت بالای آموزش بوده و این مهم همواره مورد تأکید خواهد بود.

وی به تحصیل بیش از 3 هزار و 800 نفر در این دانشگاه اشاره کرد و گفت: فضای محیطی دانشگاه به‌هیچ‌عنوان جوابگوی نیازهای ما نیست به‌خصوص این که در توسعه خوابگاه و مکان‌های ورزشی و آموزشی با مشکلات زیادی روبرو هستیم.

کراری ضمن درخواست از مسئولان استان برای اختصاص زمین به این دانشگاه گفت: نیاز داریم برای توسعه آموزش و بهترشدن خدمات امکانات جدیدی را در دانشگاه ایجاد کنیم که به دلیل مساحت بسیار اندک دانشگاه این مهم تاکنون محقق نشده است.

 




انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/38572
اخبار مرتبط

نظرات شما