افزایش ۴۷ درصدی تصادف های فوتی محورهای برون شهری قم

رئیس پلیس راه قم گفت: از ابتدای امسال تا پایان آبان ۱۴۱ نفر در تصادف‌های محورهای برون شهری این استان فوت کردند که رقم فوق نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۷ درصد افزایش را نشان می دهد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، سرهنگ مختار پناهی با اشاره به محورهایی که بیشترین تصادفات فوتی را داشتند، عنوان کرد: محور نیزار با ۱۵ نفر فوتی بیشترین تصادف‌های فوتی را در این مدت داشت و محورهای قم به سلفچگان، آزادراه قم به تهران و آزادراه قم به کاشان نیز در زمره محورهایی بودند که بیشترین تصادف‌های فوتی را داشتند.

وی با اشاره به مجروح شدن ۱۷۸ نفر در مدت مذکور در محورهای برون شهری قم گفت: این آمار نسبت به مدت مشابه سال قبل حدود ۵۰ درصد افزایش داشته‌است.

وی یادآور شد: دراستان قم ۱۰۳ کیلومتر راه‌های فرعی، ۶۴۵ کیلومتر راه های روستایی، ۲۲۱ کیلومتر آزادراه ،۱۳۹ کیلومتر بزرگراه، ۵۱ کیلومتر راه‌های عریض و ۱۵۰ کیلومتر راهی‌های اصلی دو طرفه وجود دارد.

شناسایی ۳۳ نقطه حادثه خیز جدید

پناهی در ادامه بیان کرد: در سال ۹۵ شناسایی نقاط حادثه خیز استان قم با ۶۶ نقطه انجام شد که تا ابتدای امسال رقع نقص ۵۰ نقطه برطرف و ۱۶ نقطه امسال برطرف شد.

وی ادامه داد: اخیرا ۳۳ نقطه پرحادثه در محورهای نیزار، جعفریه، جاده قدیم کاشان و محور ورجان به پردیسان شناسایی شده و رفع نقص آنها در حال بررسی است.

وی گفت: درخواست لازم برای رفع نقص نقاط مذکور را به راهداری استان داده‌ایم و راهداری در برطرف کردن نقاط حادثه خیز خوب عمل می‌کند.



انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/38603
اخبار مرتبط

نظرات شما