مصرف بهینه آب ، برق و گاز در مدارس فرهنگ‌سازی می‌شود

با انعقاد تفاهم‌نامه‌ای بین آموزش‌وپرورش و سه شرکت خدمات رسان توزیع برق،آب و فاضلاب و گاز استان، برنامه‌های آموزشی، ترویجی و فرهنگی در مدارس استان اجرا می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان قم، طی مراسمی با حضور مدیران شرکت‌های توزیع نیروی برق قم،آب و فاضلاب و گاز استان با آموزش‌وپرورش استان تفاهم‌نامه همکاری امضا و مبادله شد.

این تفاهم‌نامه در راستای ایجاد و گسترش همفکری و همکاری‌های آموزشی فرهنگی و نظام‌مند کردن فعالیت‌های علمی و اجرایی به منظور استفاده مطلوب از توانمندی‌های مشترک به امضا مدیران این شرکت‌ها رسید.

اجرای برنامه‌های مشترک آموزشی، ترویجی و فرهنگی در راستای فرهنگ‌سازی مصرف بهینه آب، برق و گاز با هدف اصلاح الگوی مصرف و نهادینه کردن فرهنگ استفاده بهینه آب و حامل‌های انرِژی در بین مدیران، مربیان، دانش آموزان و اولیا آن‌ها از اهداف این تفاهم‌نامه است.

بر اساس این گزارش اجرای برنامه‌های آموزشی در سطح مدارس توسط مروجین فرهنگ صحیح مصرف، برگزاری مسابقات آموزشی و فرهنگی با رویکرد مدیریت مصرف، هماهنگی برنامه‌های بازدید علمی مدیران و مربیان از تأسیسات، برگزاری جشنواره، گردهمایی و پویش‌های فرهنگی، برگزاری جلسات آموزشی توجهی ویژه مدیران، مربیان و والدین، اجرای طرح همراهان برق از محورهای اصلی این تفاهم‌نامه به شمار می‌رود.

گفتنی است این تفاهم‌نامه امروز در مراسمی در مدرسه صدوق به امضا مهندس مداحی قائم‌مقام مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قم ، مهندس بختیاری مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم، خوش‌لهجه مدیرعامل شرکت گاز استان و رحیمی مدیرکل آموزش‌وپرورش استان رسید.




انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/38849
اخبار مرتبط

نظرات شما