معاون امور بانوان اداره کل ورزش قم در گفتگو با قم فردا مطرح کرد؛

حضور ۲۵ ورزشکار قمی در اردوهای تیم های ملی بانوان

معاون امور زنان اداره ورزش و جوانان استان قم با اشاره به اینکه ورزش بانوان در قم رو به پیشرفت است گفت: در سال جاری ۶ ورزشکار از استان قم به عضویت تیم های ملی بانوان درآمدند ، البته بیش از ۲۵ نفر از ورزشکاران قم  به اردوهای تیم ملی بانوان دعوت شدند که قطعا از میان آنها نیز افرادی به تیم ملی راه پیدا خواهند کرد.

لیلا عنبری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا اظهار داشت: با وجود اینکه دشمن تلاش می کند در فضای مجازی و با تبلیغات دروغ فضای ورزشی و فعالیت بانوان را تاریک نشان دهد بانوان ورزشکار قم پاک و بی آلایش و مقید هستند و تلاش می کنند بدون حاشیه در عرصه های ملی و بین المللی افتخار آفرینی کنند هر چه هجمه بیشتر می شود تیم های ما قوی تر و مصمم‌تر می شوند.

وی خاطر نشان کرد: دشمن تلاش می کند برای ورزشکاران مشکل ایجاد کند و اجازه پیشرفت به آنها ندهد اما مطمئن باشید موفق نخواهد شد همواره از این هجمه ها وجود داشته اما شکست خورده و ما روز به روز تعداد ورزشکاران از جمله ورزشکاران بانو بیشتر می شود

عنبری در پاسخ به این سوال که وضعیت ورزشکاران بانو در استان قم چگونه است؟ گفت: ورزش بانوان در قم رو به پیشرفت است و در سال جاری ۶ ورزشکار از استان قم به عضویت تیم های ملی درآمدند ، البته بیش از ۲۵ نفر از ورزشکاران قم  به اردوهای تیم ملی بانوان دعوت شدند که قطعا از میان آنها نیز افرادی به تیم ملی راه پیدا خواهند کرد.

معاون امور زنان اداره کل ورزش و جوانان استان قم خاطر نشان کرد: زمانی وجود داشت که حتی یک نفر هم از استان قم در تیم های ملی بانوان حضور نداشت اما در شش ماه نخست سال جاری ۶ نفر عضو تیم ملی شدند که نشان از رویکرد مثبت مسئولان استان به ورزش بانوان دارد.


وی افزود: بانوان قم در عرصه های ملی و بین المللی نیز قهرمانی های زیادی کسب کرده و مدال آور هستند پریسا حیدری، خدیجه رضایی، پارس لاری، سخایی از جمله اینها هستند ، همه این بانوان ورزشکار با حجاب و با افتخار قلبی در میادن ورزشی شرکت کرده و مقام کسب می کنند.

عنبری در پاسخ به این سوال که چه برنامه هایی برای افزایش امکانات ورزشی بانوان در قم در نظر گرفته شده است؟ عنوان داشت: اکنون بیش از ۴۰ رشته ورزشی برای بانوان قم فعال است که نشان از توانمندی بانوان در میادین ورزشی است،  قرار است مجموعه ورزشی تختی به بانوان اختصاص داده شود و قطعا این کار تاثیرات مثبتی در ورزش قهرمانی و همگانی بانوان در قم خواهد داشت.

معاون امور زنان اداره کل ورزش و جوانان استان قم اضافه کرد: با اختصاص مجموعه ورزشی تختی به بانوان مطمئن باشید که قهرمانی های ورزشی بانوان قم زیاد می شود همچنین استعدادهای بیشتری کشف خواهد شد و بخش فرهنگی در ورزش هم پررنگ تر خواهد شد.

انتهای پیام/۱۷۰


http://qomefarda.ir/38850
اخبار مرتبط

نظرات شما