عکس و نتیجه بازی گل‌گهر ۰ – پرسپولیس ۲/ هفته ۱۴ لیگ برتر ایران

پرسپولیس صدر را پس گرفت/ درخشش بیرانوند و سوپرگل هافبک سرخ‌ها در فینال نیم‌فصل

پرسپولیس با برتری برابر شاگردان امیر قلعه نویی به ۳ امتیاز مهم دست پیدا کردند تا به صدر جدول برسد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، تیم فوتبال پرسپولیس در هفته چهاردهم لیگ برتر میهمان تیم گل گهر سیرجان بود که در این دیدار موفق شد با ۲ گل به برتری برسد.

دو گل سرخپوشان در این بازی را محمد عمری و سینا اسدبیگی به زیبایی و با شوت‌هایی از راه دور به ثمر رساندند. این دو بازیکن که معمولاً در ترکیب اصلی سرخپوشان قرار ندارند؛ در این بازی با تصمیم یحیی گل‌محمدی از ابتدا در ترکیب سرخپوشان قرار گرفته بودند و به نوعی سورپرایزهای یحیی در این مسابقه کاملاً جواب داد و تغییرات این مربی نسبت به دیدارهای قبل باعث پیروزی تیمش شد.

سرخ‌ها با این پیروزی با ۲۹ امتیاز مجددا به صدر جدول رسیدند.

ترکیب گل‌گهر: حسن فروزان، آرمین سهرابیان، شایان مصلح (۴۶ - علیرضا آرتا)، مسیح زاهدی، مهدی تیکدری، امین پورعلی (۵۷ - محمد خدابنده‌لو)، علیرضا علیزاده، نوید عاشوری (۵۷ - اریک بانیاما)، رضا شکاری (۴۶ - امین قاسمی‌نژاد)، مرتضی تبریزی (۷۳ - یونس شاکری) و کی‌روش استنلی.

عکس تیمی گل گهر

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، دانیال اسماعیلی‌فر (۴۰ - وحدت هنانوف)، علی نعمتی، مرتضی پورعلی‌گنجی، مهدی ترابی (۸۴ - فرشاد فرجی)، میلاد سرلک، سعید صادقی (۲+۹۰ - حامد پاکدل)، وحید امیری، سینا اسدبیگی (۸۴-کمال کامیابی‌نیا)، گئورگی گولسیانی، محمد عمری (۸۴ - علیرضا خدادادی).

عکس تیمی پرسپولیس

 داور: امیرسامان سلطانی/ کمک‌ها: فرهاد مروجی و محمد عطایی؛ داور چهارم: ایمان کهیش/ ناظر داوری: محمدرضا فلاح.

نیمه اول

دقیقه ۷: گل‌گهری‌ها با خطای عجیب علی نعمتی و تیزهوشی مرتضی تبریزی صاحب ضربه پنالتی شدند.

دقیقه ۹: امین پورعلی پشت ضربه پنالتی ایستاد اما علیرضا بیرانوند با مهاری دیدنی مانع به ثمر رسیدن اولین گل بازی و گل‌گهر شد.

دقیقه ۱۵: ضربه کاشته مهدی ترابی مستقیم به سمت دروازه گل‌گهر فرستاد شد که فروزان به راحتی آن را مهار کرد.

دقیقه ۲۱: ضربه کرنر پرسپولیسی‌ها به درون محوطه جریمه پس از اثرگذاری علی نعمتی، توپ به ولسیانی رسید و در ادامه ضربه این بازیکن توسط مدافعین حریف راهی کرنر شد.

دقیقه ۳۹: دانیال اسماعیلی‌فر به دلیل مصدومیت نتوانست به بازی ادامه دهد و از زمین خارج شد.

دقیقه ۴۵: حرکت محمد عمری درون محوطه گل‌گهر با پاس رو به عقب برای هنانوف همراه شد که شوت این بازیکن با اختلاف از بالای دروازه به بیرون رفت.

نیمه دوم

دقیقه ۵۰: محمد عمری پس از نفوذ خوب با یک ضربه محکم از گوشه محوطه جریمه، توپ را به سمت دروازه گل‌گهر شلیک کرد که فروزان موفق به دفع کامل توپ نشد و گل اول بازی رقم خورد (این‌جا ببینید: گل اول پرسپولیس به گل گهر توسط محمد عمری).

دقیقه ۸۰: شوت استثنایی سینا اسدبیگی از راه دور اختلاف را به دو گل رساند. در این صحنه کرنر ارسالی ترابی توسط مدافعان گل‌گهر برگشت داده شد که در ادامه اسدبیگی با شوتی سنگین و سر ضرب دروازه فروزان را باز کرد (این‌جا ببینید: گل دوم پرسپولیس به گل گهر/ سوپرگل سینا اسدبیگی).

دقیقه ۱+۹۰: شوت محکم مهدی تیکدری از داخل محوطه جریمه را بیرانوند با یک واکنش خوبی راهی کرنر کرد.

دقیقه ۶+۹۰: ضربه زمینی قاسمی‌نژاد هم با اختلاف بسیار اندک از کنار دروازه بیرانوند عبور کرد تا این فرصت هم برای شاگردان قلعه‌نویی در ثانیه‌های پایانی از دست برود.




انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/39010
اخبار مرتبط

نظرات شما