پشت پرده هوایی شدن مهاجم پرسپولیس/ تیم صنعتی برای نیم فصل ۱۵ میلیارد تومان به آل‌کثیر می داد!

بالاخره پس از کش و قوس‌های فراوان عیسی آل کثیر با پرسپولیس قرارداد بست تا دوباره شاگرد یحیی گل محمدی شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، چند ماه پیش بود که نوشتیم عیسی آل‌کثیر از یحیی گل محمدی قول گرفته است که تنها جای خالی لیست پرسپولیس به او اختصاص پیدا کند. در آن مقطع سرمربی پرسپولیس به شرطی راضی شد آل‌کثیر سر تمرینات حاضر شود که کاملا تابع و دراختیار کادر پزشکی پرسپولیس و په په لوسادا بدنساز این تیم باشد. او مصدومیت سخت و طولانی مدتی را پشت سر گذاشته و باید در ابتدا آمادگی بدنی خود را به کادرفنی و پزشکی ثابت کند تا بتواند یک جای خالی لیست بزرگسال پرسپولیس را به خودش اختصاص دهد.

جالب آن که گل محمدی پیش از دیدار با تراکتور در مواجهه با خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت عیسی آل‌کثیر و حضور بدون مجوز این بازیکن در تمرینات پرسپولیس بیان کرد: «از نظر من عیسی عضوی از تیم ما است. درست است که او با ما قرارداد ندارد اما با توجه به اتفاقی که برای او در این تیم افتاد، من شخصا به او مدیون هستم و هر کمکی از دستم بربیاید برایش انجام می‌دهم و این روزها هم اختصاصی تمرین می‌کند. تا نیم فصل این روند را ادامه می‌دهد و انشاالله بعد از نیم فصل درباره قرارداد صحبت می‌کنیم.»

در میان تعجب همگان عیسی آل‌کثیر سه تماس تلفنی باشگاه را برای نشست و عقد قرارداد رسمی بی‌پاسخ گذاشت! در همین ارتباط شنیدیم همه چیز مربوط به پیشنهاد عجیب و سنگین یک تیم صنعتی به آل کثیر بوده است. این تیم شهرستانی حاضر شده بود مبلغ ۱۵ میلیارد تومان برای نیم فصل به عیسی آل کثیر بپردازد و همین رقم وسوسه انگیز این مهاجم را هوایی کرده بود!

در نهایت اما عیسی آل کثیر تصمیم گرفت باز هم به پرسپولیس ملحق شده و در این تیم توپ بزند.




انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/39041
اخبار مرتبط

نظرات شما