خبر خوش برای اهالی پردیسان قم؛

افتتاح ۸ پروژه عمرانی در پردیسان قم به مناسبت دهه فجر

آیین افتتاحیه ۸ پروژه منطقه پردیسان قم به مناسبت ایام الله دهه فجر برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، در آیین افتتاح و بهره‌برداری از ۸ پروژه منطقه پردیسان با اعتباری بالغ بر ۱۲۰۰ میلیارد ریال که به مناسب ایام دهه فجر عصر امروز در سالن همایش‌های شهرداری قم برگزار شد.

محمدحسین علی اکبری در این مراسم اظهار داشت: سوله فرهنگی و ورزشی شهید ذوالفقاری در منطقه پردیسان به مساحت ۵ هزار متر مربع با اعیان  ۲۷۰۰ متر مربع در دو طبقه که دارای زمین‌های فوتسال، والیبال، بسکتبال، کشتی بدنسازی و بازی کودکان و دارای ۱۰۰۰ متر مربع پارکینگ  است امروز افتتاح شد.

وی ادامه داد: همچنین لاین برگشت بلوار حضرت ابوطالب به طول ۲ کیلومتر با دو تقاطع هوشمند با هزینه ۹ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

سرپرست منطقه ۸ شهرداری قم بیان داشت: از دیگر پروژه‌های که افتتاح شد زیر ساخت های محله نو پردیسان که از اراضی واگذاری شهرسازی بود و  آب و فاضلاب و برق ۲۰ کیلو ولت آن به اتمام رسیده است،  شوارع محله ۶ پردیسان که منتسب به کمیته امداد است که جز تاکیدات استاندار بود شامل جدول گذاری زیرسازی و آسفالت تکمیل شد و در حال بهره برداری است. 

علی اکبری تصریح کرد: بوستان محله ۵ منتسب به بوستان ترنج به اتمام رسیده ، شوارع  فرعی خیابان مولوی به طول ۵۰۰ متر با هزینه یک میلیارد تومان همچنین آسفالت خیابان استقلال و خیابان موتلفه نیز به اتمام رسیده است.

انتهای پیام/170


http://qomefarda.ir/39797
اخبار مرتبط

نظرات شما