امیرآبادی:

باید به شعارهای انقلاب بازگردیم

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: برخی افراد ناآگاه که در شهرها آشوب به وجود  آوردند که مشخص شد با نقشه آن ور آبی ها بود به منافع کشور  ضربه زدند.

 احمد امیرآبادی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، اظهار داشت: وضعیت فعلی ایران قابل مقایسه با قبل از انقلاب است، گاهی مطالبی در فضای مجازی در مقابل این همه پیشرفت شبهه مطرح می‌شود و باید پاسخ داده شود، گفته می‌شود کشورهای همسایه پیشرفت کردند ما هم باید پیشرفت می‌کردیم باید گفت درآمد آنها با ما مقایسه نیست.

وی افزود: ما در مواردی پیشرفت کردیم که عربستان با وجود همکاری آنها با آمریکا  پیشرفت نکردند مانند مسائل هسته‌ای که ما پیشرفت زیادی داشتیم.

نماینده مردم قم ادامه داد: برخی مزدوران داخلی می‌گفتند ما نفت و گاز داریم نیاز به هسته.ای نداریم در حالی که در این ده سال آمریکا و اروپا به کشورهای امارات ،قطر  کمک می‌کنند راکتور هسته ای بسازند اما ایران را منع می‌کنند هسته ای داشته باشد.

امیرآبادی بیان داشت: دشمنان تبلیغات می‌کنند تا ثابت کنند ملت ایران توانایی و قدرت ندارد اما نتوانستند، زیرا ملت ایران ثابت کردند که قدرت و توانایی دارند و علی رغم همه مشکلات ایستادگی کردند.

وی تصریح کرد: مردم در بخش اقتصادی سختی دارند دلیل هم مشخص است و راهکار هم دارد اگر از ظرفیت های مردم استفاده شود مشکلات اقتصادی قابل حل است مشکلات را با صداقت به مردم بگوییم دست رانت خواران را از سفره انقلاب کوتاه کنیم قطعا مردم درک می کنند.

امیر آبادی گفت: در دولت قبل در سه سال آخر هر سال ۴۰۰ هزار میلیارد تومان یعنی حدود ۱۲۰۰۰ میلیارد پول بدون پشتوانه چاپ شده و یکی از دلایل اصلی بی ارزش شدن پول ایران است.

نماینده مردم مردم قم در مجلس شورای اسلامی افزود: رانت خواران باعث افزایش قیمت گوشت شده اند،  مجلس، دولت و بخش های نظارتی از جمله تعزیرات و دادگستری  باید جلوی رانت خواران  را بگیرند، باید به شعارهای اصلی انقلاب برگردیم با بسیج مردمی مشکلات را حل شود.

وی عنوان داشت: اگر مردم مشاهده کنند مالیاتشان خرج شهر می‌شود همراهی و کمک می‌کنند شهرداری قم و شورای اسلامی شهر قم در این زمینه الگو است.

امیر آبادی عنوان داشت: برخی افراد ناآگاه که در شهرها آشوب به وجود  آوردند که مشخص شد با نقشه آن ور آبی ها بود به منافع کشور  ضربه زدند از جمله در مذاکرات اخیر موفق بودیم و امتیازات خوبی گرفته شد اما اغتشاشات باعث شد  امتیازات از بین برود و اثرات اقتصادی زیادی روی ملت ایران داشت.

انتهای پیام/۱۷۰


http://qomefarda.ir/39798
اخبار مرتبط

نظرات شما