در بخش بازی سازی؛

کسب رتبه دوم تیم قم در رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج

تیم قم در بخش بازی سازی ویژه تلفن همراه موفق به کسب رتبه دوم در مرحله نهایی چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،  اختتامیه مرحله نهایی چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج صبح روز چهارشنبه دوازدهم بهمن در سالن ۵ آذر سازمان بسیج برگزار شد.
این رقابت‌ها برای چهارمین سال و با همت سازمان فضای مجازی بسیج برگزار شد و تیم‌های شرکت کننده در سه محور تولید بازی‌های رایانه ای، انیمیشن و نرم افزار ویژه تلفن همراه به رقابت پرداختند.
در مرحله نخست این رویداد بیش از چهار هزار نفر در آبان ماه امسال رقابت کردند و مرحله نهایی چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال با حضور 118 تیم و ۶۰۰ برگزیده برگزار شد.


کسب رتبه دوم تیم قم در رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج
از همین رو سید محمدصادق اسلامی مسئول متنای استان قم در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به حضور تیم‌های استان قم در این رویداد، اظهار داشت: قم با ۶ تیم که متشکل از ۲۷ نفر است در این رویداد کشوری شرکت کرده است که تیم‌ها شامل دو تیم بازی‌سازی ویژه تلفن همراه، دو تیم نرم‌افزار ویژه تلفن همراه و دو تیم انیمیشن هستند.
وی ابراز داشت: در ابتدای ورود به رویداد کارگاه‌ها و کلاس‌های توجیهی با موضوعات متناسب با رویداد برگزار شد. این کارگاه‌ها از صبح تا ساعت ۴ بعدازظهر روز اول ادامه داشت بعدازاین کارگاه‌ها افتتاحیه برگزار شد و در نهایت هم اعلام موضوعات و شروع رویداد صورت گرفت. در حین برگزاری رویداد منتورها با تیم‌ها برای ارائه خروجی بهتر جلساتی را برگزار می‌کنند.
مسئول متنای استان قم با اشاره به اهداف برگزاری این رویداد تصریح کرد: شناسایی استعدادها و ظرفیت‌های توانمند مردمی،  حمایت از محصولات برگزیده و  حرکت به سمت ایجاد نهضت تولید محتوای دیجیتال بومی از مهم‌ترین اهداف این رویدادها است.
وی با اشاره به کسب رتبه دوم تیم قم در رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج ، گفت: تیم قم در بخش بازی سازی ویژه تلفن همراه موفق به کسب رتبه دوم در مرحله نهایی چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج شد.
اسلامی در ادامه اضافه کرد:  تیم ترمینتکا با سرپرستی عباس پور جاوید در رویداد استانی قم شرکت کردند و در آن رویداد هم در بخش بازی سازی تلفن همراه بالاترین مقام را کسب کردند. در رویداد کشوری هم یک بازی در سبک شوتر به همراه اعضا تیم خود طراحی کردند.
وی با اشاره به اینکه اسم بازی عملیات اقتدار و موضوع اقتدار بود ، خاطرنشان کرد: میثم باقری، علی مرادی، رضا امین دوست و محمد حسین خانی نفرات این تیم هستند.

موضوع بازی عملیات اقتدار است
همچنین عباس پورجاوید، مسئول تیم ترمینتکا در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به موضوع بازی و روند آن گفت: موضوع بازی بعد از شهادت حاج قاسم و ابومهدی المهندس شروع می شود،  بازیکن در نقش یک نیروی عملیاتی اطلاعاتی حشد الشعبی در حال جمع آوری اطلاعات از پایگاه های آمریکا برای انتقام سخت ایران است که این نیرو در ادامه لو می رود و توسط نیروهای آمریکایی محاصره می شود.
وی اضافه کرد: در ادامه بازی سه مرحله دارد مرحله اول مقاومت در مقابل نیروهای دشمن است مرحله دوم که در پایگاه دشمن قرار دارد فرار از پایگاه دشمن می باشد و مرحله سوم هم بعد از فرار از پایگاه و رساندن اطلاعات به دست سپاه قدس ایران حمله پهپادی و موشکی ایران به پایگاه عین الاسد آمریکا است.


انتهای پیام/160


http://qomefarda.ir/39801
اخبار مرتبط

نظرات شما