مدیر کل اطلاعات استان قم:

سرویس اطلاعاتی ۴۶ کشور در فتنه اخیر حضور داشتند

مدیر کل اطلاعات قم در همایش جهاد تبیین که با حضور ائمه جمعه استان برگزار شد، گفت: سرویس اطلاعاتی ۴۶ کشور در فتنه اخیر با همه ظرفیت خود برای مقابله با نظام و انقلاب به میدان آمدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، حجت‌الاسلام و المسلمین عالمی، مدیر کل اطلاعات قم در همایش جهاد تبیین که با حضور ائمه جماعات استان برگزار شد با بیان اینکه در فتنه اخیر دشمنان جنگ جهانی رسانه‌ای علیه کشور ما آغاز کردند، گفت: ۴۶ سرویس اطلاعاتی از کشور‌های مختلف در فتنه اخیر حضور داشتند و برای مقابله با نظام و انقلاب اسلامی از تمام ظرفیت‌های خود استفاده کردند.

وی با اشاره به جنگ ترکیبی دشمنان در ماه‌های گذشته، گفت: سفارتخانه‌های بسیاری نیز در این فتنه به صورت کاملا آشکار وارد میدان شدند.

مدیر کل اطلاعات قم افزود: ۱۸ هزار نیروی مسلح از طرف دشمنان در پشت مرز‌های ما آماده حمله به کشور بودند که با حضور مقتدرانه نیرو‌های امنیتی و نظامی تار و مار شدند.

مدیرکل اطلاعات قم در ادامه بر ضرورت گسترش جهاد تبیین در جامعه تاکید کرد و افزود: باید افکار عمومی را به درستی بشناسیم و فضای مجازی را مدیریت کنیم تا از فتنه‌های بعدی به درستی پیشگیری شود.

حجت الاسلام و المسلمین عالمی به جنگ رسانه‌ای دشمنان و سوء استفاده از فضای مجازی هم اشاره کرد و گفت: دشمنان در این فتنه مقدسات ما از جمله مساجد، حسینیه ها، حجاب و چادر خانم‌ها را مورد هجمه قرار داد و بسیاری با دیدن این بی حرمتی ها، فتنه گران و اغتشاشگران را رها کردند.

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها نیز در این مراسم، جهاد تبیین را رسالتی الهی دانست و گفت: جهاد تبیین موجب رهایی مردم از تاریکی‌ها، اخلاق باطل و رفتار‌های انحرافی می‌شود و جامعه را به سمت سعادت هدایت خواهد می‌کند.

آیت الله سیدمحمد سعیدی جهاد تبیین را وظیفه‌ای همگانی عنوان کرد و گفت: دشمنان می‌خواهند مردم را از نگاه بلند و عاقبت درخشان خود باز بدارند و ما باید هوشیار باشیم تا در این دام گرفتار نشویم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان نیز در این مراسم گفت: با گذشت ۴۴ سال از انقلاب اسلامی دشمنان حتی یک روز هم از توطئه علیه کشور ما غافل نشده اند.

حجت الاسلام اسکندری گفت: دشمنان ما با خوی فرعونی خود به دنبال برتری جویی در عالم هستند.

وی ایجاد توطئه و تفرقه بین ملت‌ها را یکی از حربه‌های دشمنان دانست و گفت: انقلاب اسلامی، نهضت آزادی بخش برای تمام انسان‌هاست و ما موظفیم مردم را با معارف دینی و حقیقت انقلاب اسلامی آشنا کنیم.

در این مراسم از خانواده تعدادی از شهدای گرانقدر نظام اسلامی و مدیران بسیجی نهاد‌ها و دستگاه‌ها و قدردانی شد.


انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/39959
اخبار مرتبط

نظرات شما