581 مدرسه توسط تیم‌های تخصصی مورد بازدید و بررسی قرار گرفته است

مدیرکل مدیریت بحران استان قم گفت: 581 مدرسه توسط تیم‌های تخصصی، مورد بازدید قرار گرفته است و همچنان در تلاش هستیم تا تمامی واحدهای آموزشی استان را مورد بازدید و بازبینی ایمنی قرار دهیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، محسن اروجی امروز در  جمع خبرنگاران، اظهار داشت: آموزش و پرورش در شرایط کرونا بسیار موفق عمل کرد و اطلاعات بسیار خوبی را برای پیشگیری از این بیماری در اختیار مراکز درمانی قرار‌ داد.

وی تاکید کرد: در حال حاضر انسجام، هماهنگی و یکپارچگی سیستم در مدیریت بحران بسیار مهم است که مدیران مدارس باید به آن توجه کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استان قم  با بیان اینکه 13 دستگاه در کارگروه ویژه پیگیری مدارس فعال هستند و مسئولیت‌ها را پیگیری می‌کنند، گفت: انتظار می‌رود مدیران مدارس دستورالعمل‌های آماده شده ستاد بحران را مورد مطالعه قرار دهند و 17 اقدام پیشگیری و رعایت 7 اقدام در زمان حادثه احتمالی را با دقت مرور کنند تا بتوانند در شرایط اضطرار با توجه به مفاد مهم آن پیشگیری‌های جدی‌تر را انجام دهند.

اروجی با بیان اینکه مدیران مدارس در صورت وقوع هر گونه حادثه با شماره 115 تماس بگیرند، گفت: انتظار می‌رود مدیریت مدرسه حادثه‌ها را با آرامش مدیریت کند، چرا که هر مدیری در این مواقع اوضاع را خوب کنترل کرده است، آسیب کمتری را از آن مشاهده کرده‌ایم.

وی تصریح کرد: تاکید کرده‌ایم در کنار تیم‌های ویژه‌ای که به مدارس اعزام می‌شوند مشاوران قدرتمند و روانشناسان مجرب نیز برای ایجاد آرامش روانی در مدرسه حضور یابند تا بتوان از همان ابتدا مدیریت شایسته‌ای را انجام داد.

مدیرکل مدیریت بحران استان قم خاطرنشان کرد:  581 مدرسه توسط تیم‌های تخصصی، مورد بازدید قرار گرفته است و همچنان در تلاش هستیم تا تمامی واحدهای آموزشی استان را مورد بازدید و بازبینی ایمنی قرار دهیم.

 



انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/40143
اخبار مرتبط

نظرات شما