سرپرست جدید اورژانس قم منصوب شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، مراسم تکریم از خدمات جلیل گودرزی سرپرست سابق مرکز اورژانس و معارفه بهزادی‌نیا، امروز با حضور فرقانی مشاور معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم، لطف آبادی مدیر حوزه ریاست دانشگاه و دیگر مدیران و کارشناسان اورژانس 115 قم برگزار شد.

در حکم دکتر مصری آمده است:

برادر ارجمند جناب آقای دکتر عزت الله بهزادی نیا

سلام علیکم
خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصتم مغتنم و امانتی سنگین و بزرگ است که خداوند متعال به بندگان خویش اعطا فرموده است و شکر نعمت آن است که از این فرصت گران قدر در جهت کسب رضایت خالق و مخلوق، نهایت استفاده به عمل آید.

با عنایت به تعهد و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث، منصوب می شوید تا با بهره مندی حداکثری از ظرفیت های درون و برون سازمانی بر اساس اولویت های ذیل مجدانه اقدام نمایید.

- ارتقا مستمر کیفیت خدمات فوریت های پزشکی.

- افزایش توان عملیاتی فوریت های پزشکی استان از طریق افزایش پایگاه های اورژانس طبق استانداردهای کشوری

- پیگیری و اجرای برنامه های ابلاغی از سوی وزارت متبوع با هماهنگی معاونت درمان و سایر دستگاه های مرتبط

- راه اندازی و تجهیز پایگاه اورژانس بانوان و ارتقا کمی و کیفی ماموریت های اورژانس هوایی

- اجرای سیاست های وزارت متبوع در خصوص کارگروه بهداشت درمان، پدافت غیرعامل، کارگروه زیستی و EOC و MCMC با رویکرد ارتقا عملکرد و استفاده بهینه از ظرفیت های ستاد هدایت عملیات و پایش مراقبت های درمانی.

- ارتقا بهره وری کارکنان محترم و رفع دغدغه مندی های ایشان در راستای ارائه خدمات مطلوب

- نظارت و پایش مستمر و دوره ای از اقدامات و فعالیت های حوزه مربوطه.

امید است با اتکال به خداوند متعال و تحت توجهات خاصه حضرت ولیعصر(عج) در راستای منویات مقام معظم رهبری با رعایت اخلاق مداری و قانون گرایی و بهره گیری از ظرفیت و توانایی های موجود در جهت صیانت از سرمایه های مادی و معنوی نظام مقدس جمهوری اسلامی و تحقق برنامه های دولت انقلابی و مردمی در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید.
 
دکتر مهدی مصری

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی قم


انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/40261
اخبار مرتبط

نظرات شما