برگزاری بیش از ۸ هزار نفرساعت آموزش در شرکت گاز استان قم

مدیرعامل شرکت گاز استان قم از برگزاری 8600 نفرساعت آموزش طی نه ماهه نخست سال 1401 خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، مرتضی خوش‌لهجه مدیرعامل شرکت گاز استان قم از برگزاری 8600 نفرساعت آموزش در قالب 26 دوره توسط اداره آموزش شرکت گاز استان قم طی نه ماهه نخست سال 1401 خبر داد.

وی هدف از برگزاری این دوره‌ها را توسعه و بهبود مهارت‌های مدیران و کارکنان شرکت گاز استان قم عنوان کرد و در این باره افزود: ارتقاء دانش و آگاهی در انجام وظایف شغلی کارکنان و به کارگیری فناوری به‌روز در چارچوب مقررات نهادهای بالادستی از دیگر اهداف این دوره‌های آموزشی است.

خوش‌لهجه موضوعات این دوره‌های آموزشی را مرتبط با مسائل شغلی، مدیریتی، فرهنگی و عمومی بیان و در این خصوص تصریح کرد: قانون برگزاری مناقصات، مدیریت مصرف انرژی، قانون ارتقای سلامت اداری و مبارزه با فساد، ایمنی و آتش‌نشانی، تحویل و تحول در طرح‌های گازرسانی و مسائل حقوقی مشترکین از جمله عناوین دوره‌هایی است که طی نه ماهه نخست سال جاری، توسط اداره آموزش شرکت گاز استان قم برگزار شده است.

وی همچنین در خصوص برنامه‌های اداره آموزش برای سال آتی خاطرنشان کرد: در حال حاضر تقویم آموزشی سال 1402 در دست تهیه و تدوین است که پس از نیازسنجی آموزشی در سه بخش فردی، شغلی و سازمانی در شورای آموزش شرکت گاز استان قم تصویب خواهد شد.

خوش‌لهجه در پایان اظهارت خود گفت: مهارت‌آموزی نیروهای پیمانکاری در مشاغل امدادگر، گازبان و کنتورخوان با همکاری سازمان فنی‌وحرفه‌ای استان از دیگر برنامه‌های اداره آموزش بوده و در این خصوص پس از چندین مرحله آزمون، 72 گواهینامه صلاحیت حرفه‌ای-مهارتی صادر شده است.




انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/40291
اخبار مرتبط

نظرات شما