روسای ۳ دانشگاه علوم پزشکی منصوب شدند

در احکام جداگانه وزیر بهداشت و مصوبه پنجاه و دومین جلسه کمیته صلاحیت روسای دانشگاه ها در شورای عالی انقلاب فرهنگی، روسای دانشگاه های علوم پزشکی قم، رفسنجان و سبزوار منصوب شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، در احکامی جداگانه از سوی دکتر بهرام عبداللهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و با توجه به نامه دبیر کمیته صلاحیت روسای دانشگاه ها در شورای عالی انقلاب فرهنگی و مصوبه پنجاه و دومین جلسه این کمیته، روسای دانشگاه های علوم پزشکی قم، رفسنجان و سبزوار منصوب شدند.

بر اساس این احکام، دکتر مهدی مصری، دکتر وحید محمدی شاهرخی ، دکتر محمد سالاری به ترتیب به عنوان روسای دانشگاه های علوم پزشکی قم، رفسنجان، سبزوار منصوب شدند.

متن این احکام به شرح زیر است:

دکتر مهدی مصری

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی قم

پیرو ابلاغ شماره ۱۳۵۷/۱۰۰ مورخ ۱۱ دی ۱۴۰۰ و با توجه به نامه شماره ۲۰۴۵۸/۱۴۰۱/دش مورخ ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ دبیر کمیته تائید صلاحیت روسای دانشگاه ها در شورای عالی انقلاب فرهنگی و مصوبه پنجاه و دومین جلسه کمیته مذکور، به موجب این ابلاغ به عنوان رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی قم منصوب می شوید تا به یاری خداوند متعال و رعایت جوانب قانونی و شرعی نسبت به انجام امور محوله اقدام کنند.

امید است در انجام وظایف مربوطه موفق و موید باشید.

دکتر وحید محمدی شاهرخی

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی رفسنجان

پیرو ابلاغ شماره ۱۰۷۰/۱۰۰ مورخ ۲۲ آبان ۱۴۰۰ و با توجه به نامه شماره ۲۰۴۵۸/۱۴۰۱/دش مورخ ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ دبیر کمیته تائید صلاحیت روسای دانشگاه ها در شورای عالی انقلاب فرهنگی و مصوبه پنجاه و دومین جلسه کمیته مذکور، به موجب این ابلاغ به عنوان رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی رفسنجان منصوب می شوید تا به یاری خداوند متعال و رعایت جوانب قانونی و شرعی نسبت به انجام امور محوله اقدام کنید.

امید است در انجام وظایف مربوطه موفق و موید باشید.

دکتر محمد سالاری

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سبزوار

پیرو ابلاغ شماره ۱۱۲/۱۰۰ مورخ ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ و با توجه به نامه شماره ۲۰۴۵۸/۱۴۰۱/دش مورخ ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ دبیر کمیته تائید صلاحیت روسای دانشگاه ها در شورای عالی انقلاب فرهنگی و مصوبه پنجاه و دومین جلسه کمیته مذکور، به موجب این ابلاغ به عنوان رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سبزوار منصوب می شوید تا به یاری خداوند متعال و رعایت جوانب قانونی و شرعی نسبت به انجام امور محوله اقدام کنید.

امید است در انجام وظایف مربوطه موفق و موید باشید.


انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/40345
اخبار مرتبط

نظرات شما