2300 مترمربع به فضاهای آموزشی قم افزوده شد/ کلنگ زنی ساخت دو مدرسه خیّری دیگر

کلنگ ساخت دو مدرسه خیری عصر امروز سه شنبه شانزدهم اسفند ماه و همزمان با شب سالگرد طلوع منجی عالم بشریت (عج) در قم به زمین زده شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، یکی از این دو مدرسه به نام شهید مهدی هندویان شماره ۹ نامگذاری شده که در منطقه شهرک قدس و به همت خیر گرانقدر حاج ابوالفضل هندویان ساخته می شود.
همچنین مراسم دیگر کلنگ زنی امروز مربوط به ساخت هنرستان حضرت امیرالمومنین (ع) در منطقه پردیسان و به همت خیرین گرانقدر حاج محمد و مهندس محمدامین اسماعیلی نظر (به یاد مرحوم محمدامیر اسماعیلی نظر) بود.
همچنین امروز مراسم افتتاح دبستان و دارالقرآن حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای نیز در خیابان شهید رئیس کرمی منطقه نیروگاه قم با حضور جمعی از مسئولان برگزار شد.
این مدرسه به همت خیّر مدرسه ساز حاج عبدالله باختر با مشارکت اداره کل نوسازی مدارس و مجمع خیرین مدرسه ساز استان ساخته شده است.
دبستان و دارالقرآن حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای در زمینی به مساحت بیش از یک هزار و ۷۰۰ مترمربع و با زیربنایی بیش از دو هزار و ۳۰۰ مترمربع ساخته شده و دارای ۱۲ باب کلاس درس، ۴ سالن و کارگاه و ۱۲ اتاق اداری و جانبی است.


انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/40643
اخبار مرتبط

نظرات شما